travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Neš o nama

Mi smo dvije frendice iz Rijeke. Zovemo se Tea i Mirna.
Najveća želja nam je da napustimo ovu državu...Hihi...


Tea:
Datum rođenja: 03.06.1991
Škola: Hotelijersko- turistička (HT)
Volim: smijeh, optimistične i vesele ljude, glupiranje, frendove, rock, japan, japance, putovat, strane jezike, visual kei stil, sk8ere, rockere, klošarski stil, noć vještica, oblake, mjesec, tamu, maglu... jednog japanca 'mališana'
Ne volim: umišljene i razmažene ljude koji nisu svoji, većinu ženskog roda, šminkerski stil, školu, profesore i još puno toga...
Voljela bi: ić u japan u tokyo, na koncert neke strane rock grupe, svirat elek. gitaru, iselit što prije iz hrvatske...
Slušam: j-rock, rock, malo punka i gothica...


Mirna:
Datum rođenja: 20.02.1992
Škola: Medicinska škola u Rijeci (MŠRI)

Volim: sladoled, čokoladu, izlaske, dobro društvo, daleka putovanja...
Ne volim: školu i sve vezano uz nju, kišu, umišljene ljude, neiskrenost...
Naj sport: nogomet
Najdraži nogometaši: Niko Kranjčar (Potrsmouth), Cristiano Ronaldo (Manchester United)
Slušam: sve osim narodnjaka, iako ih ima par dobrih
Najdraža boja: plava
Moje želje: voljela bi završit srednju, završit faks (stomatologiju), odselit se iz Hrvatske, šta mi je najveća želja



Linkovi

Blog.hr

Naši blogovi:
mirn@
teicA

nedjelja, 15.04.2007.

Maturalna u Colloseumu

U petak 13.04 bile ja Tea, Ada i Tajana na maturalnoj elektrotehničkoj školi.
Došle smo tam u 9. I bilo je ful super. Prva dva sata sam umirala od dosade. Ukočilo mi se dupe od tolikog sjedenja. Oko 10 i pol bio je izlazak maturanata i pratilja i valcer. Uf kako sam se smijala. I poslije su svi počeli plesat, pa tako i nas 4. Ne znam kad sam zadnji put toliko plesala, kasnije nisam na nogama mogla stajat.
Kad smo tek počeli plesat dođe Tei neki tip i tam ju povuče i počnu oni neš plesat a ja na podu.
Kasnije je opet došla do nas, pa smo plesale ja i ona skupa. Jednu osobu koju sam htjela vidjet nisam ju vidjela al dobro sad, šta je tu je (hm, Tea)...
Bilo je ful super, al onda sam skužila da me neki tip stalno gleda. Bio je ful gadan i imao je neki psihopatsdki pogled. Mene bilo strah. Ja kažem Tei kao mene onaj stalno gleda, ona kaže da znam vidim. I onda sam se stalno izmicala a on stalno za nama. No dobro. Kad smo išle doma nismo znale broj od taxia i ja zovem neki tam kaže mi tip kao da su zauzeti, ovo ono ja ok.I mi sjedimo tamo i dođe nama neki stari kao oćete sa mnom. Mi ono ne čekamo prijevoz i neš seremo. I on ode. Hvala Bogu.
Tam nasred Slatine mi same ujutro ono i dođe taxi i mi štur do njega i onda nas je odvezo. Došla sam doma u 3 i pol tak neš. A Teu još bile žuljale balerinke pa nije baš mogla plesat, al ja joj nisam dala mira, pa su joj jadnoj poslije noge bile sve izranjavane. Teić sorry. Eto to bi bilo ti. Tea ak imaš još šta za dodat piši u ovom postu u nastavku. Pusaaaa svima!!!



| Reci nešto! (6) | printaj! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.