d!z@jn bY: bR@Nk!cH

< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


j€p / nOp

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

jebeš opis


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr


Image Hosted by ImageShack.us





bigoo.ws







linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

...EWO BLOGOVI KOJE NAJVISE POSJECUJEMO...

ĐURĐA-NAŠA DIZAJNERICA

MARE,VERA&LORY

JA(TENCHY)

VALE

LIDYA

LIDYA(BOSANKA)

KIKICA

MELA

DAXY

ENA(FABRICHKA)

SARAH

LEO

ENA&SARAH

MAJČI

IVA&NACA

ĐEĐO

TIMSICE

ANJUŠKA&KIKICA

ŽILA








...NEŠTO O NAMA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MATEA
ime:Matea
prezime:počinje sa B pa vi pogađajte...bang
godina:zasad 14
datum rođenja:07.04.1993.
znak u horoskopu:ovan
grad u kojem zivim:Sl.Brodnut
skola:Antun Mihanović
razred:8.b-same LEGENDEsmokinyessmokin
volim:svoj razred i prijatelje,Deicu,slatkišefino,životinje,kaktuse...
ne volim:grahno,školu,nepravdu,učit,
svađat se,mamu,jednu curu koja trača preko interneta a neće meni u lice
da kaže šta misli...
naj prijatelji:Mrki,Dino,Hrco,
Bruno,
Aco...
naj prijateljice:Tena,Lidija,Lory,
Marija...kisscerekkiss





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TENA
ime:Tena
prezime:nije bitno kad cu ga ionako mijenjat...
godina:zasad 14
datum rođenja:27.07.1993.
znak u horoskopu:lav(ica)
grad u kojem zivim:Sl.Brod
skola:Ivan Goran Kovačić
razred:najbolji i jedini 8.b
volim:živit život,uživat,druziti se,prijatelje,
obitelj i sve ono ostalo sto volimcereknut
ne volim:mržnju,iskorištavanje,
svađu,
nepravdu,
sranja,jednu umišljenu curuheadbangmadzubo
naj prijatelji:Jura,Zara,Mata(lopata),Rami,Čop....kiss
naj prijateljice:Matea,Maja,
Enchy,
Mare i ostale su mi supačkiss




TENA & MATEA
mi smo dvije picanke koje se vole zabavljat
na sve moguće načine...nutroflbelj











Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





TENA
TTrustworthy
EEnjoyable
NNasty
AAdventurous




MATEA
MMesmerizing
AAwesome
TTrustworthy
EEnjoyable
AAmazing




































kako vam se svida nas blogach???
odlican
cool
nema boljeg
tak-tak
pravi "the picanke"
jadan
nish nevalja
dosaaaadan
jebesh blog
pollcode.com free polls




ewo poslušajte moju najdražu pjesmu...ma kiss...



Hijo De La Luna Lyrics




BY:MATEA



Cursors from DressUpMyspace.com



Pimp My Profile

subota, 23.02.2008.

....SAMO ZA MOJU PICANČICU MATEICHY....

eej pipllll!hvala svima na komovima...al sad neću pisat neki uobičajen post nego će ovaj post bit jako poseban....kao što vidite po naslovuyes...ovaj je post posvećen mojoj mateichy....e ovako...mateichy moja,stvarno ti hvala za svee....stvarno neznam šta bih bez tebe...sama znaš šta sve mislim o tebi al želim i drugima dokazat da si NAJBOLJA i da nema tebi ravne,nema bolje od teberoflnono...svi oni savjeti,sve one podrške,sve one suze koje si samnom djelila,svi oni osmijesi kojima si mi uljepšavala dan....sve ono kroz šta smo prošle zajedno od onih malih nogu do sada i do dalje što nas čeka ja NIKAD NEĆU ZABORAVIT,PA TAKO NI TEBE....stvarno neznam kojom rečenicom da ti zahvalim za sve...ustvari nema tako lijepe rečenice kojom bi tebe opisala...al si najbolja i znaj da sam ja UVIJEK TU ZA TEBE i da nikad neću dopustit tvojim suzama da se proliju....jednostavno kad razmisliš jedina si ti ona koja me razumjela u nekim trenutcima u kojim me drugi nebi shvatili....jedina si se ti žrtvovala kako bi meni bilo lijepo i kako bi ja uživala....previše toga si za mene učinila....i sad sam ti dužna...sve,al baš sve ću napravit za tebe da zaboraviš na bol,da osjetiš ljubav i da se osjećaš voljenom....nikad neću dopustit da nas ijedna sitnica a ni one veće stvari rastave....nikad!!!i znaj da,ako se desi onaj dan kad te nebudem mogla držati za ruku,držat ćemo se u srcu...al naravno prave prijateljice kao nas dvije uvijek drže ruke čvrsto....eto...mislim da ste shvatili koliko je NAJBOLJE BIĆE NA SVIJETU...i ljudi ona zaslužuje najbolje najbolje,i ako itko ima nešto protiv nje neka se obrati i meni jer ona je jedan dio mene i ja nje...tako da....matea ako nas ikad nešto rastavi znaj da češ mi ti bit najlijepša uspomena od svih koje ću imat....i dečki borite se za nju,jer koji ju bude imao pravi je sretnik jer zaslužuje najbolje i više od tog...ndm se da ste shvatili...matea VTNNNS i drži mi se....i znaj da smo nas dvije najjače picanke od svih...heh...i pravi prijatelji se nikad ne zaboravljaju....zar ne??
eto ljudi...pozzz svima & pusekisskiss!!!


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com


AvatarMagic.com





BY PICANKA:TENCHY!



| °kOmenTaRicH!° (115) |

petak, 08.02.2008.

...EV FAKAT NOVI POST...

ej braćo i sestrewave...dugo vam se nisam javila ja(Picanka Mateichy)...al evo me...ee da vas odma pitam...pa kako ste vi meni? kod mene ko i obično ništa novo...prije sat vremena sam došla iz škole...jooj baš sam se ismijala...a možete mislit i zbog koga...pa zbog naše Lolite...al i Marije i Done...pa stvarno bi bila nekakva praznina da nea njih...et uskoro nam Valentinovocerek...za mene to i nije baš nešto posebno al ima onih za koje je! za one koji neznaju i u našoj se školi biraju Valentin i Valentina...već su neki parovi izabrani...hmm...to su vam: Dona&Soldo, Loli&Hrco, Dunja&Dino=>iz našeg razreda...a znam i za: Verucerek&cerekBegu...hah to svi već znaju...ajd neću dalje jer nisam sigurna...uglavnom...izabrani su i voditelji=>Marija naša i Viktor...ma baš su superthumbup...oni će uvijek nešta smislit ak zapnu...joj eo svi ošli na klizanje pa nema nikog na MSN-u...ma mogla sam i ja ić...al nešta mi se neda...grrmad...eheh...ee pa samo 3 kontakta od 77! daću vam ja! e da još nešto...za Valentinovo moramo smislit neki program...mi trebamo kao plesat!!?!! među plesačima sam naravno ja...headbangmad...tak da uopće nisam sigurna hoću li uopće doć...slomit ću neki dio tijela pa da se nemoram brukat!!puknucu...joj katastrofa...radije ću čistit školski wc! pihh...mislim da sam sve rekla što sam imala...stvarno mi se neda pozdravljat al moram!
PUSE ŠALJEM:
*Picanki Tenchy(ma neam šta objašnjavat...legenda moja...najviše ju volimcerek!)
*Lidiji(eheh...odošmo sutra u Bosnu na čevapenjamiparty)
*Dakiju(mali moj zaljubljeninaughty...behhehe...šta da ti kažemzubo)
*Marinki(ihihihiih...to vam je moja noćna ptica...ehhehebeljzubo)
*Loliti(zajebanticaa...legendaa...p.s.prošeći jaknu!!rofl)
*Barbari(ajd idemo sutra...ehehe...idemo jest!njami)
*Veri&Begi(ma nemam šta objasn´tpjeva)
*Dunji(mala moja spremne smo kad nas seljanke napadnu...eheh...brze na riječima,ma niko nam nije ravanzubo)
*Eni-Fabrichki(pa jebote past će meteor na Lotosfino dok se mi sjetimo otić)
*Mariji(voditeljici našoj...carica...smijeh)
*Vujčički(ihhh...nedaj se nina! MSN liječi rane...behee...kiss)
*Timsicama(ma najbolje ste curethumbup)
*mom najboljem 8.b(ma no comment!...svaki dan bez vas je ništasmokin)
*Leu(koji nam uvijek puuuno komentirathumbupfala´t punosmijeh)
*Teninim piculj´cama(ma zakon ste sve!cerekyes)
*svim MSN-ovcima(ehehe...javljajte se...zujo)
*Javieru(beeeeeeheeezujo)
*svima ostalima koji nam komentiraju(ma supačč...možete vi i daljeyes)

i to je to...ja ZNAM da sam vas puno zaboravila...ma sorry al de ko će vas sve nabrojat! eheh...komentirajte...pišite...uživajte...
KISSACHHHHkisskisskisskisskisskisskiss

BY:MATEICHY












| °kOmenTaRicH!° (130) |

subota, 02.02.2008.

....PICANKE SE JAVLJAJUUUUU!!!

eo ljudi vaše picanke se vratile tj. picanka tenchyyes!!!žao mi moje mateichy pa sad je malo na mene red,pa zar nije tako??kod nas ima svega novoga al o tom potom,naravno...hehebelj.....dns smo bili malo vani i smrzli se,ja i picančica mateichy smo se kasnije vračali od ostalihzubobelj....i tako nas dvije idemo same i zaje****** se,ma ismijale smo se ko ludache,joj ma bilo je cuuupejzubosmijeh!!!!i mi malo bili na klizanju(ja,mateichy,maja,ina,korina,kikich,tibor & francek) i još smo tamo dosta njih sreli,pa su švale & anja došle do nas sa utakmice....ina,kiki,tibor & maja su se klizali dok smo se mi ostali zezali i smijali,sretansretan...joj da,hehe...tibor dok se klizao posudio od nekog košarkašku loptu i tamo po ledu s njom i onda da ju vrati on baci i pogodi neku žensku u glavu,hehehhe,ma de nemogu to ispričat kolko je smiješno bilo,ja i mateichy upale od smijeha,ma bilo je zaakonthumbupzubonut....joj vjetar je jako puhao da smo se smrrrrrrzlii,grrrrburninmadnamcor....i tako....danas nisam vidjela kog sam trebala,heheh....znaju neki o čem se tu radi,ehehcerekcry....al nea veze,bit će još dana,a i više to nije onako kao prije(valjd neki kuže)....eheh.....eto ljudi neam više inspiracije,al danas nešto vesele,naravno to me moja mateichy oraspoložilakissrofl,ma najbolja moja picanka!!!!joj i gripa me ovih dana uhvatila,grrr.nisam cjeli tjedan bila u školi,weeezubobeljzubo....al opet dolazi novi tjedan,grrrburninmadheadbang....joj treba se učitblablapuknucu........mislim da bi ovo bilo ovo što se tiče ovog posta.....btw hvala puno svima na komentarimaroflrofl!!!!!eto ludichi meni se nedaju pisat pozdravi pa onda pozzzz za sve koje poznamo i koji poznaju naswavemahwave!!!!
pucice svimakisskiss

VOLE VAS VAŠE:PICANKE


AvatarMagic.com

BY:picanka tenchy



| °kOmenTaRicH!° (85) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.