d!z@jn bY: bR@Nk!cH

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


j€p / nOp

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

jebeš opis


Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr


Image Hosted by ImageShack.us





bigoo.ws







linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

...EWO BLOGOVI KOJE NAJVISE POSJECUJEMO...

ĐURĐA-NAŠA DIZAJNERICA

MARE,VERA&LORY

JA(TENCHY)

VALE

LIDYA

LIDYA(BOSANKA)

KIKICA

MELA

DAXY

ENA(FABRICHKA)

SARAH

LEO

ENA&SARAH

MAJČI

IVA&NACA

ĐEĐO

TIMSICE

ANJUŠKA&KIKICA

ŽILA








...NEŠTO O NAMA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MATEA
ime:Matea
prezime:počinje sa B pa vi pogađajte...bang
godina:zasad 14
datum rođenja:07.04.1993.
znak u horoskopu:ovan
grad u kojem zivim:Sl.Brodnut
skola:Antun Mihanović
razred:8.b-same LEGENDEsmokinyessmokin
volim:svoj razred i prijatelje,Deicu,slatkišefino,životinje,kaktuse...
ne volim:grahno,školu,nepravdu,učit,
svađat se,mamu,jednu curu koja trača preko interneta a neće meni u lice
da kaže šta misli...
naj prijatelji:Mrki,Dino,Hrco,
Bruno,
Aco...
naj prijateljice:Tena,Lidija,Lory,
Marija...kisscerekkiss





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TENA
ime:Tena
prezime:nije bitno kad cu ga ionako mijenjat...
godina:zasad 14
datum rođenja:27.07.1993.
znak u horoskopu:lav(ica)
grad u kojem zivim:Sl.Brod
skola:Ivan Goran Kovačić
razred:najbolji i jedini 8.b
volim:živit život,uživat,druziti se,prijatelje,
obitelj i sve ono ostalo sto volimcereknut
ne volim:mržnju,iskorištavanje,
svađu,
nepravdu,
sranja,jednu umišljenu curuheadbangmadzubo
naj prijatelji:Jura,Zara,Mata(lopata),Rami,Čop....kiss
naj prijateljice:Matea,Maja,
Enchy,
Mare i ostale su mi supačkiss




TENA & MATEA
mi smo dvije picanke koje se vole zabavljat
na sve moguće načine...nutroflbelj











Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





TENA
TTrustworthy
EEnjoyable
NNasty
AAdventurous




MATEA
MMesmerizing
AAwesome
TTrustworthy
EEnjoyable
AAmazing




































kako vam se svida nas blogach???
odlican
cool
nema boljeg
tak-tak
pravi "the picanke"
jadan
nish nevalja
dosaaaadan
jebesh blog
pollcode.com free polls




ewo poslušajte moju najdražu pjesmu...ma kiss...



Hijo De La Luna Lyrics




BY:MATEA



Cursors from DressUpMyspace.com



Pimp My Profile

petak, 21.12.2007.

GOTOWO 1.POLUGODIŠTE!!! YUPPY-KME!?

eyyy!!! ewo dugo nismo pisale postno...pa eto ya sad odlučila malo neš napisatyes...1.polugodište ye gotowo i svi su hepirofl...iskreno...ya baš i ne! naravno da mi je drago što nemoramo ono UČIT! al nemogu ya bez prijatelja...šmrc...ja još neznam s kolko sam prošla: 4 ili 5??? a valjda će mi dat 5!!! sa picankom Tenchylud se nisam dugo čula...ma de imala je i ona obaveza oko škole a i oko jednog dečka bomecerek...yoy daću ja njoj! al nea šta dečko je za 5! mi imali u školi naravno proslavu za kraj...aj bilo je ok...malo smo plesali, pjevali Marina i Dino su nam svirali...išli smo gledat dečke...ahh utakmica...ma de ja nisam ni gledala, neznam ni kak je završilo...lol...ja i Lidya smo slikale, ko i obično...ewo dolje sam vam stavila slikice...nekako mi je brzo prošlo cijelo to polugodište...yoy da bar ima 10 razreda ko u nekim zemljama pa kad smo već 8 godina zajedno, možemo još dvije! ja baš razmišljam...ma swi bi mi nedostajali...i Kocara i Cucka bokte! a deeeeee ajd i ja ko da nemamo 2. polugodište...al to je maloooooocry! e Teno pa malo mi se javi ti, si meni the bestkiss...ma znam da ćemo ja i ti uvijek ostati dobre...a naravno da bih da tako bude sa još nekima...e samo da ne zaboravim našu dizajnericu!!! pa vidite nowi dizić...za to je naša Djukikiss zaslužna! ma svaka ti čast! ako trebate dizajn imate baner pa navratite do nje! pozdravljam vas sweeeeeee i de već jednom ostavite poštenu svotu komentarayesyes...kisssssss&huggggggg

p.s-nononezaboravitenono pogledati slikeeeee!!!zubo

BY:MATEA








| °kOmenTaRicH!° (25) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.