Dva je labud moj

...(=Novi postek...wiiii=)...

DakLe...
gledala sam danas nas blog... jadan mali zapusten...(pise vampire da se odma zna)
pa reko ono... ajd da napisem neki postek...
iako bas neam inspiracije...al ajd dorro...nea veze...rolleyes

ugL...
od kud da krenem...
eee...da...
objavili su trailer od twilighta!!!!!thumbupsmokinfinonutnaughtymouthwashwinkroflsretaneekcerekzujo
(objavila bi ga ja i na blogek al mi nekaj stecka...pa)
mislim...i dalje ce edward biti grous....(izgleda tak upalo... ko da mu nisu dali zderat pol stoljeca...)
a bella...o njoj da ne pocnem...
al sve jedno...
bit ceeeeeeee...awwwww...
mda...(ne obazirite se na mene...malo sam euforicna kad se spomene twilight... a jbg...kad je knjiga tak presavrsena...ko ju je procito zna na kaj mislim nut)
((btw...FiFi...ak ovo citas najljepse bi te molila da vec jednom procitas taj mladi mjesec...fkt mi vec fali ta knjiga... ostala dva djela izgledaju tuzno na polici bez nje))

ugL...o cem da vam jos pricam...
ahh...mogLa bi malo o skoLi...
jbg moram se pohvalit da sam dobila 3 i 4...i to iz fizike ....yeseek
al sam se zbrukala sa flomicima...smokin
imamo kao neku elektronsku plocu, po kojoj pises sa nekom posebnom olovkom..
i doso meni kao lik, olovka ti je na stolu...
ja reko okej... uzela olovku i ono vidim da je zgleda kemijska al si mislim dorro...mozda sam tak izgleda...nea veze...
krenem pisat po ploci...a to nece i nece... i prof se okrene i ja se pocnem trgat jer sam skuzila da sam fakat pocela pisat sa kemijskom umjesto sa tim njegovim speŠeL flomicem...dead
i naravno...cjeli razz u lom...ja se brukam i tak...weLL nis novo...
i sta jos...hmmmmm...

fakat neznam kaj da vam kazem...
danas se jedna cura iz razza zderala na mene kak sam retardirana glupaca...i ja onak...nis... ono... (ko da sam ju emocionalno zblokala)
nisam se cak ni nazivcirala ni nikaj...eek

a kad smo kod zivciranja... nonoburninmadmadheadbang
mene nista nemoze tako nazivcirat ko bakice i dedeki u tramvajima...headbangheadbangheadbang
bokte
to skace to leti...sve za slobodno mjesto...
i najzesce mi je ono...
ja sjedim.dode baka. pitam ocete sjest. nece. ja sve jedno ustanem.baka sjedne.
wtf?
di je tu logika...
il mi je najbolje kad pocnu komentirat kak smo svi mi mladi nekulturni...
naravno...nesmijem zaboravit onu slavnu recenicu...
"u nase vrijeme tako nikad nije bilo."
onak...helloooooo...
fakat mi nekad dode da ih steram u krasan...mda...
mah
necu se zivcirat

sto se tice butterfly...
kod nje nema nis novo
treala je ona napisat ovaj post...al zbog cinjenice da ona IMA zivot i da streba ko luda za testove mene je zaduzila da se brinem o blogicu...
al oprostit cu joj to...
nie da mi je tesko palo...

no...oduzila sam ja ovo malo previse...
dakLe
pozzam sve koji citaju ovaj post (fakat mi se neda nabrajat posebno pipse)
velika vam kissssssa...

bokic ljudekimah

yours
Vampire girL
  • 14.05.2008. ,21:20 || komentari (19) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.