duga jezičina

13.05.2006., subota

Hihihi hahaha!!!

Išla sam s trixie van.došli smo na neku cvjetnu livadu(došla sam doma prije pet minuta).i ja se šetam livadom kad vidim nekaj bijelo na travi ajme ljudi,pogodite kaj je to bilo!!!drek a ono bjelo su bile maramice.i onda smo prošli kod autoputa i ja se okrenem kad vidim neka ženska ti prolazi sa pekinezerom i imala je crne cvikere i ona stane u torofl ja sam se tako počela smijati.i ženska se pravila koda nije ništa bilo samo što bi neko mislio da šepa a ona je to brisala u travi nogu.da znate samo kak je smješno to izgledalosmijeh.i uglavnom išla ti ja na dsrugu livadu i vraćam se nakon 15 minuta,a ta žena još tu.da sam ja na njenom mjestu ja se ne bi micala s te livade od srama.danas idem na krizmu kod naših prijatelja pa ću pisati tek navečer!!!bye-byewavemahwave
- 12:37 - Napiši kaj misliš (2) - Ispljuni van - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni:

Linkovi

Smješne slikice:

Posjetite ove blogove: