Zivot u Dubai-u

nedjelja, 13.03.2005.

Chat sa Annie iz aviona

Zna se tko je Schefica, zar ne????? ;-))))))

- 23:07 - Komentari (26) - Isprintaj - #

Pisanje Bloga na 11000 metara - direktno online iz aviona :-)

Evo moje prvo javljanje sa 11000 metara nadmorske visine.:-)

Bilo kuda blogeri svuda!!! :-)))))

Ljudi, pa ovo radiiiii!!!!

FlyNet tehnologija Lufthanse omogucava da letite, surfate i
naravno pisete blog. Vise o tehnologiji:

http://portal.lufthansa.com/online/portal/!ut/p/_s.7_0_A/7_0_4TEU?cID=6_0_SEM&nID=
7_0_4TEQ&l=en&nodeid=1144212

Cijena za 6 sati leta je 19.95 USD, kada se propada neka se propada carski. :-))))

Dakle, idem iz Munchena za Dubai pa presjedam u Dubaiu za Karachi - Pakistan. Nocni let.
U Karachiju me ceka vlaga i temperatura od 35 stupnjeva + malaricni komarci. U torbi
ljekova ko sodra. Osjecam se kao da nosim MASH sa sobom.

Pijem neki doping protiv malarije - zlo i naopako. Vec par dana grlim skoljku i
sprijeda i straga. Koma. Da sam znao nema sanse. Niti u ludilu.

Tko je za chat neka me potrazi na skype pod username dubaicro. Biti cu online dok ne iscuri
baterija. Imam neku debelu, trebala bi drzati 4-5 sati. Let zavrsava oko 03.00 po HR vremenu.

Pozdrav svima, od mene i pomorca Marija, koji sjedi kraj mene negdje sam
iznad Rumunjske trenutno! :-)



- 22:21 - Komentari (29) - Isprintaj - #

subota, 12.03.2005.

Burj Al Arab

Mali bazen na vrhu hotela. No da se razumijemo, Jadran je ipak Jadran!!!! ;-) Nekima ce se dopasti, nekima nece.

Meni se nije dopalo, previse kicasto i sve umjetno. Ne vidi se to na ovim slikama. A fali i specifican miris koji slika ne prenosi.

Slijedeci tjedan, da li Bog srece i zdravlja, objaviti cu slike iz Pakistana. Do tada, take care.....

- 19:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Burj Al Arab

Jedan od hodnika na katovima. A bojaaaa...... :-)

- 18:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Burj Al Arab

Dvorana za malo vece sastanke:

- 18:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Burj Al Arab

Dvorana za sastanke na vrhu hotela:

- 18:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Burj Al Arab

Kupaonica (za omanji nogometni team):

- 18:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Burj Al Arab

Well, ovo bi bila jedna od "siromasnijih" soba....

- 18:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Burj Al Arab

Restoran, naravno jedan od mnogih, ovaj je na vrhu, samo da se zna - nema do Rubelj Grilla! :-)

- 18:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Burj Al Arab

Predvorje na ulazu, vrtoglavica neminovna...

- 18:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Kao sto obecah evo serije iz Burj Al Arab hotela

Dakle, prvo jos jedan pogled sa vanjsek strane:

- 18:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #