Sisavac u razvoju

utorak, 22.04.2008.

Izdvojen iz znanosti

Rekao je Isus...ne cini drugima ono sto ne zelis da drugi cine tebi...mi se danas toga ne pridrzavamo...evo uzet cemo za primjer popovica...on voli drugima nanositi tjelesne ozljedecry al meni se cini najvise leonu...ali i to je u redu...popovicu oprosteno ti je partyparty...

dakle...sad sam slobodan...nemam ugl nikakvih briga u zivotu i cak imam vremena za pisanje posta...bit svega je da sam ja odlucio stupiti lijevom nogom u celibat (desna ostaje vani u slucaju da se naglo opredijelim za konzervativizam -pa da sad vidimo ko zna povijest naughty)...ugl u celibatu se nalazim vec duze vrijeme i osjecam se sasvim dobro...nista mi ne fali...buduci da su me se potpuno dojmila tanjina predavanja o modernizaciji hrvatskog drustva ja sam odlucio postati biskup liberalnih ideja deadsmokinparty...

buduci da je svecenstvo vrlo obrazovan sloj drustva,odlucio sam jednom i poducavati dijecu stoga sam pohvatao ono sto je karolina nabacila o linearnim funkcijama te o tome poducavati dijecu...naravno da cu biti dobar profesor i necu dijeliti packe sa drvenim nego plasticnim ravnalomcerek

a sada da se uozbiljimo...dosao sam do otkrica zbog kojega mozda opet upadnem u moderne drustvene tokove...daklem...buduci da sam danas sa dominikom posijetio restoran brze prehrane pod kreativnim nazivom 'subway' (eng-subway -podzemna željeznica rofl)te sam pri posjetu tog restorana i degustaciji njihove hrane zakljucio da je njihova hrana daleko kvalitetnija te boljeg okusa od mc'donaldsove njami...

eto to bi bilo sve u ovome malo uvrnutom postu sretan ...pozz svima wave

22.04.2008. u 23:07 • 33 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 07.04.2008.

Aj dobro

Pozdrav svima...sad mi je dosadno pa pisem post nadam ste da ste sretni party...danas ce dan bit jebenica...bas mi se ide u skolu...jos pisat biologijuparty...neznam zas...ali ajd fino...

ugl ja i bebač iva smo donjeli odluku party...nasli smo najruzniju curu u zagrebu a vjerojatno i u okolicismokinsmokin...mislim da zbog dobrobiti vas i vasih ociju necu staviti sliku...a i djevojcino ime ce ostati anonimno zbog izlaganja sramoti ...makar se ona izlaze sramoti cim izadje iz stananamcor...ta cura je tolko ruzna da pored nje govno izgleda ko miss svijetaheadbang...jedno vrijeme je radila kao dezurno strasilo,ali je zauvijek otjerala sve ptice iz zagreba pa su je otpustili...mama ju je hranila prackom dok je bila mala jer joj se nije htjela priblizit...eto to je tuzna ali istina pripovjetka o toj djevojci......cry

ugl dobili smo novu rasku...neka plava umisljena...naravno da nece moc zamjenit nasu staru rasku hrvatska al ajd...meni se cini bzvz...ali ono to je prvi dojam...cuo sam neke price da je ruskinja...makar cisto sumnjam,preziva se dmitrović...to bi moglo bit rusko...hmmm ak je ruskinja onda smo mi internacionalna skola(gudelj bosanac,kustra hercegovka,slovenka slovenka dead,i ova nova ruskinja)....ufff jebote sad nam samo srbi trebajubang...al ajd njih je sprijecila losa vremenska prognoza...nisu predvidjeli oluju hrvatska

Do pisanja...pussa plavoj kisscerek

07.04.2008. u 12:14 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kutija - prva

Evo prije svega moram zahvalit covjeku bez kojeg ovaj blog nebi postojao---Isusu (autorska prava:Petar Grubišić-GRUBY)

O meni:
Zovu me:imenom
Drustveno stanje:opce popularan
Ljubavno stanje:Slobodan pred bogom,zauzet u srcu sretan
Bojim se:divljih mravojedano
Omiljeno jelo:hrananjami
Frednovi:ekipa iz kvarta i tak...svugdje ih ima
Volim:-gledati crtice...tom i jerry i bugs bunnyfinosmokin
-malu snjeguljicu kiss
-Black devil
-novac,slavu i sve sto uz to ide
-big mac
-dinamo i srednjake hrvatska
Ne volim:-stross
-teske metalce
-klaune zaliven
-cevape iz rubelja zaliven
-ljude koji smrde headbang
Ne pusim smokin
Ne drogiram se pjeva
Prosjek: 4.40 namcor
Od glazbe slusam:Hladno Pivo,Thompsona,Yammat,Connect od hrvatskog,
od stranog to bi bili Red hot chili Peppers,Linkin Park,Bob Marley....naravno
uvijek uleti neka dobra pjesma od ovog/onog...
Najbolje pjesme:Under the Bridge-RHCP,Forune Faded-RHCP,Snow ((Hey oh))-RHCP,
King of Bongo bong-Manu Chao,Šamar-HP,Konobar-HP,Crawling-Linkin Park,Three Little Birds-Bob Marley
Buffalo Soldier-Bob Marley,Kids aren't allright-The Offspring
Cajke:hmmm...nije bas da ih volim...podnosim ihlaze


MSN:shichich@hotmail.com



Hit Counter
Hit Counter




Linkovi:

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hrcerekkissrolleyesrolleyesrolleyesrolleyeszijev

Kutija -druga (slike)

Bejbi Popovic(u 5. razz):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja(nedavno):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vidi opet ja:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mutava Tonka:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Matija rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moa obuća xD :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us