Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

drugaritsa

05.11.2007., ponedjeljak

žemske stvari

da, da na zff bila.. sve po planu: film ni jedan pogledala nisam, opila se jesam, ružno gledala sve one pozere koji rade isto što i ja jesam..
daklem, baš sam si ueberueberkul bila.. bravo ja!

danas mi je počeo P(ost)MS. jašta. to postoji, o da.. sadržava manje tuge a više srdžbe na sve živo i neživo, pokretljivo i nepokretljivo od, recimo, P(red)MS-a… pa se ubijam u datuljama i grizu… mljac.. to u kombinaciji s fakin dabrostonom ima da me pretvori u svinjčicu dok si reko keks.. mh, keks?.. mljac..

i onda, kad čovjek zbroji P(red)P(red)MS (to je onaj u kojem plačem), P(red)MS (to je onaj u kojem čas plačem, čas sam nadrkana), MS (to je onaj u kojem me sve boli pa sam nadrkana) i P(ost)MS (to je ovaj gore opisani) dobije finih 15ak nadrkano- netrpeljivih dana.. a sve to dvosmjerno- ja sam nadrkana i ne trpim nikog.. pa su svi onda nadrkani na mene i ne trpe me. super! mad

a kad na prvi dan P(ost)MS-a zoveš staru da je žicaš neke pare koje ti trebaj uonak, pod muss.. a ona prije nego išta kažaš počne sa plakanjem i deranjem kak je ne voliš, kak ti nije stalo kak ovo i ono.. pa je ne uspiješ žicat pare jer ti nakon propovijedi još i spusti slušalicu.. e pa onda zahvališ bogu u kojeg ne vjeruješ što nisi suicidalna..

sad idem malo vrištat i čekat srijedu (tad završava P(ost)MS- ako bog da..)

PS: fala onom ko je šminko zokija za sdp-ov spot.. sad se više ne moram trudit da mi bude zgodan osim šta je pametan.. sad je zoki savršen..cerek

- 19:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

šta je napiskarano?
šta god ja poželim..