Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

drugaritsa

23.10.2007., utorak

tajči, seve i tbf

Trebo bi neko izračunat postotak otvorenih blogova na šugave dane kakav je ovaj.. bio bi to velik postotak.. mislim, šta oblačno, šta kišno.. za ovakve dane nema okolišanja dragi čika vakula; fino kažeš: «draga nacijo, sutra ćete svi bit u kurcu»..

Ma meni je zapravo super..nema depre iz koje te tajči neće izvuć..to sigurno… nego, nije li ta, barem tada, mala bila malo promiskuitetna za svoje godine, za te godine i za ciljanu publiku? Ok, mali joj je opasan i pije pivo- lako za malog, al ona? «samo sam jednu noć bila s njim, hoću da zaboraviš»? divljakuša jedna! Bit će da joj je pop za pokoru dao da pjeva te crkvene koje pjeva zadnjih 15 godina..a kad joj pokora tolko traje mogu si samo mislit kolko je još grijeha o kojima nije pjevala..

I onda neko nešto protiv sevke..pa mislim, ona je žena u godinama, nek radi šta oće! A i publika joj je većinom sastavljena od ekipe koja će se rado ugledat u sevku.. ma sevka rulz!..samo na krivim predizbornim skupovima pjeva.. e, a crvena joj tako fino stoji!
Doduše,ne bi nju zoki ni htio da sdp-u pjeva..oni samo po tim majkama briju.. e, a majke su jedan od rijetkih bendova s naše, što rock-, što nazovirock-scene, koji apsolutno ne podnosim!
Bila bi ovo stvarno divna zemlja kad bi sdp-u svirali tbf-ovci.. al ne, ne žele oni ni na jednu stranu.. mislim, koja je sad to fora? Socijalno sam osviješten, al sam apolitičan? Onda si jebeno kvazi socijalno osjetljiv! Al najinteligentniji je to band u rvata, definitivno.. pa mi ne ostaje ništ drugo, nego čekat predizborne skupove i nadat se da će tbf-ovci ipak zapjevat za sdp…unatoč tome što ni jednom članu tbf-a ne stoji crvena boja..

Ne bi ja to otvaranje blogova na šugave dane brojala..ne volim ja brojeve..volim boje..

- 20:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

šta je napiskarano?
šta god ja poželim..