I look to the sky...into heavens eyes...

ajoj

ovo je dijelom za hoti ja vise nemam glazbenog ukusa slusao sam svasta od teskog metala do laganog rocka sad ono zelis konkretno i sad cu tri sata nabrajat grupicu bendova koje trebam izvlacit iz presusenog mozga koje ionako vise ni ne slusam jedino sto me veze jos za glazbu je moja gitara po kojoj razbijam nirvanu metalicu nesto nes soad itg ugl ono sto mogu jos najbolje poslusat gathering aenima sirenia b.f.m.v. dream theater metallica rancid nickelback rjetko offspring NIRVANA fo fighters him smile empty soul creed black sabbath arcade fire audioslave i ne da mi se vise razmisljat i nemam stil svoj furam ugl crno imam crnu kosu crne dukserice crne kratke majice ugl razvuceno sve haha iznosena odjeca a salim se u biti djelomicno se salim razvuceno ugl skejterske marke furao sam dugo role agressive i s natjecanja mi je ostalo brdo odjece rollerblade karl kani dobivao sam i globe mjenjao se ono volcom adio neznam sta furam sta ja znam bog mi nije dao stila oblacim se sto obucem ajme neznam stvarno sta pisem ustao sam u sest ujutro moram spavat pozdrav nemogu nikom odgovorit oci me peku

- 23:37 - vrijeđaj, zavrijeđujem to (5) -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.