I look to the sky...into heavens eyes...

ona je moj zivot i mladost

poludit ce ne mogu vjerovat da cu opet ovdje pisat pickasta sranja, i kad je apsolutno u krivu ja ju branim za mene je jedina u pravu i kad se ponasa kao sto se uvijek ponasa ko zadnja drolja ja joj se klanjam ne mogu vjerovat gdje sam izasao ove subote na jebene hajmo na noge cajke ja ono sav u crnom od kose do tena srecom niko me nije gledao valjda neznam i gledao sam kako skace doslvno po nekim cigicima njenim iz starog grada kako svakog drugog grli i smije mu se ja sam sjedio pored dja tamo sam se zbuksao ja i frend smo narucili bocu viskija i samo smo si tocili cijelu noc covjece dosao sam doma pet do osam a od osam radim i kasnio sam naravno i cijeli dan sam se gubio na poslu i sve krivo radio mislim da sam skoro otkaz pokupio tj da ne radim na tom sugavom mjestu gdje nitko ne zeli radit vjerojatno bi dobio otkaz imala je onu predivnu crnu kosu valovitu do struka svezanu svu u pundzu izgledala je presretno tek sam jucer vidio kkao predivne crte lica ima jebeno sam iz te jebene rupe zapamtio neke stihove ali ne bas po redu i tocno ali fakat su dobri idu otprilike dobro ti jutro prokleti zivote sta mi sad nudis kad nju mi ote moj zivote bez ljepote necu da te gledam valjda nesto tako dobro je skoro sam se rascmoljio i necu vise pricat pokupio sam od nje sokiran pogled da me vidi na tom mjestu i neki tupi osmjeh koji ionako nije skidala s lica cijelu noc neznam zasto je tako sretna zadnje dane neznam drago mi je tuzan sam to ja nisam razlog toj sreci i dio te srece navucen san opet pokupio sam pare neke isao sam po kampovima tamo di radim jednom bungalovu sam maznuo gajbu tugorg greena i gibao i naso frenda i prodao mu za 50 kn i u drugom bungalovu sam maznuo skate skoro nov covjece prodao za 300 kn kupio sam gram a ostalo dao staroj jer mi je bed stvarno stalo je u bedu ne moze platiti racune iskljucit ce nam struju i dao sam joj bila presretna rekao sam da sam dobio od sefa te pare kao nagradu za trud boze moj popusila je dobro nebitno idem gotov sam

- 00:21 - vrijeđaj, zavrijeđujem to (7) -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.