I look to the sky...into heavens eyes...

brzinom živim brzo umirem

nije ni loše ime za speed ...brzina ... ubrzava život...jede život...
ionako nevrijedan bez nje....
izbrisan je svaki smisao nove zore...
uništen sam.. vidio sam je jučer ..bio sam ubijen ...neznam di su mi svi novci ...
valjda su u meni.. pogledala me...spustio sam glavu..
onaj gram trebao je pomoć..odjurio sam u wc...uvukao sam ...umio sam se..
pogledao u ogledalo...smračilo mi se...crnilo...s lažnim osmjehom pozdravio sam curu koja mi šalje poruke...neprestano..zaista ima bogatim klinki..skočila je na mene i izljubila me..da sam bar osjetio neki osječaj sreće u sebi...no osjetio sam samo neku težinu... pokupio sam se s frendovima...nisam im trebao objašnjavat zašto hoću van iz tog birca...ona ne može nigdje proć neprimjetno...ko boginja izgleda još uvijek
a ja ušlagirana budala koja više ne prepoznaje vlastitog oca na ulici...
ovaj dnevnik bitce bjedan..kao i što sam i ja ..već odavno...je li me zaista ostavila jer sam htio da prestane uzimati jebene bonove..oh bože što će kraljici ljepote droga..dao bih život kad bih znao da će prestati uzimati to sranje...
Moram sad na izležavanje i prženje na suncu i podnošenje zamamljenih pogleda klinka turistkinja koje furaju pank..da to je moj posao... od čega dobivam manje od minimalca... preporučujem svima koji tu mogu psihički uspjet da završe srednju..

- 15:42 - vrijeđaj, zavrijeđujem to (1) -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.