utorak, 19.08.2008.

I´m back again

I feel good! ...tanananana...
Dubrovnik je ucinio cuda. Osjecam se tako dobro. Ok, osjecala bih se jos i bolje da sam trenutno jos uvijek tamo. Zanemarit cemo to. Iako mi je Karlovac bljak nakon Dubrovnika, opet sam hepi i zadovoljna. Bas sam se tamo nauzivala, nagustala, odmorila, glupirala, smijala,... I sada je ovo bilo ispunjeno ljeto za mene. Sada tek mogu biti sretna i zadovolja. I ja to i jesam. hehe. A jos me u cetvrtak navecer ceka i put u Shpanjoliu. Uzbudenje za to putovanje me nekako proslo, ali vjerujem da cim pocnem spremati onaj svoj ogromni kofer, zbog kojeg su mi ruke u dubrovniku skoro otpale, da ce se vratiti. A kad sjednemo u bus, hjoooj. I tako mene opet nema, neko vrijeme. Onda su dani piva, na kojima necu biti, osim na posljednja 2 dana. I zao mi kaj necu, ali samo malo, onako mrvicu. Ma kaj su dani piva nasprema Spanjolskoj i mom ludom razredu. Mene nikad nema, ja nis ne pisem, ja ne komentiram. Grozna sam. Jednostano ne stizem. A i ovaj post je bio, ono, na brzaka, onako informativni i da izbacim visak energije. ccc. Cim se situacija promijeni (vjerujem vrlo brzo, i to kad skola pocne) Obecavam da cu biti tu. Yep.
A do tada... ah... valjda cemo svi jos uzivati, biti mnogo hepi i iskoristiti ovo malo ljeta koje nam je ostalo.

Ljubim

- 23:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle