ponedjeljak, 19.05.2008.




Kao prsti jedne ruke, prijateljice, ti poznas me, kao da se znamo oduvijek ti lako citas me, kao prsti jedne ruke, prijateljice, vjeruj mi, makar ne kazem to cesto, hvala ti na ljubavi, hvala ti na potpori...


Image Hosted by ImageShack.us



Mic moj zelim ti sve najbolje za tvoj 18. rochkas! Iako si sada sluzbeno vejika, za mene ces uvijek ostati moj maji sjatki micek! I zelim da znas kako te jako, jako vojim; tebe, tvoju blesavu glavicu, tvoje okochi, tvoj nosic i zubiche, tvoj osmijeh, karakter i sve osobine, i jos puno puno toga... Zajedno smo prosle kroz sve i svasta, kroz suze i smijeh, blato, mora i oceane, i jos cemo puno puta prelaziti... I iako nas zivot uskoro razdvaja, ti i ja cemo uvijek biti dvije red bullice, kompa 1 i 2, micovi... Zauvijek ce postojati samo ti+ja! I znas da sam ja ona koja svake noci pali zvjazdicu da te osvjetljava, prati i cuva...
Rijecima neopisivo je ono sto osjecam!

Sretan rodendan!
Volim te!

- 00:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle