doctor hitman

30.12.2007., nedjelja

NEVJEROVATNO

ali istinito...
Cura koja mi se kunila na vječnu ljubav, koja je već birala imena kako će nam se jednog dana djeca zvati, je samo 10 dana nakon naseg prekida naslla novog decka...
Ne mogu vjerovati da se ovo meni događa...
Ne mogu vjerovati da sam na takvu osobu potrošio 4 mjeseca,
da sam s takvom osobom planirao takve stvari...
Ne vjerujem da sam bio sa curom kojoj je bitno samo da ima decka kraj sebe....
A prije dva tjedna je samo željela samoću, tko zna možda je već i onda bila sa njim, a meni prosipa poštenje...da je vjerna cura....
Nakon ovoga se sam sebi gadim, jer ovo nisam ja, ja sebi nikada nisam dopuštao ovakve stvari....
Koliko sam jadan da sam si ovo dopustio.
Dopustio sam si da mi takva cura promijeni život.....
Stvarnoi je anđelak, nick joj pristaje.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.