Drevni Egipat

srijeda, 02.11.2011.

Provjerena internet zarada!

Pozdrav svima....

Evo odlučila sam da počnem ispočetka i da detaljno objasnim šta,kako i gdje! :)

Kao prvo i osnovno: Svi oni koji misle da će pomoću ovoga zaraditi milione preko noći, slobodni su jer ovo niej za njih! :)

Idemo dalje!

Šta je potrebno!

Za početak samo internet konekcija i mail. Potreban je i paypal račun preko kojeg ćete dobivati novac. O sigurnosti paypala mislim da nema potrebe raspravljati....Samim tim da najveća online trgovina koristi paypal mislim da je dovoljno a ja lično ga korstim ima nekih 3-4 godine. Doduse tek zadnjih poal godine primam novac, a ranije sam samo ja trosila. :)

www.paypal.com - ovdje možete otvoriti svoj paypal račun, slicno je kreiranju maila, s tim da ćete ovdje unijeti broj svoje elektronske kartice iz banke i broj na poleđini kartice (tri cifre)... To mozete i kasnije uraditi ne morate odmah!

Ali dok ne povezete karticu sa paypalom necete moci primiti novac naravno! Ali mislim da je svima dobro jasno kako sve to radi i da većina i ima taj racun vec! :)

Znaci kad zaradite novac klikanjem na tim stranicama, novac ide na vas paypal racun, a onda se svakog 1. u mjesecu novac prebacuje na vasu karticu nakon sto je povezete sa paypalom. Jako jednostavno!

ako nekome ne bude nesto jasno, tu sam neka me kontaktira, i rado cu pomoci!

tranice na kojima mozete zaraditi klikanjem! Registrujte se i klikajte! :)

Koje stranice odabrati?
Iskreno tih stranica je hiljade ako ne i na stotine hiljada!

Ja cu za sada objaviti samo stranice od kojih sam primila novac!

Prva stranica:

http://www.proptc.com/index.php?ref=Edeama

Ova stranica ima limit od 0,02 dolara, znaci cim zaradite 2 centa mozete novac povuci na svoj racun na paypalu! Ovdje cete se lako uvjeriti da ova stvar stvarno funkcionira!

Druga stranica:

http://www.cashtream.com/index.php?ref=Edeama

Ova stranica ima dosta vrijedne oglase koje ćete klikati i tako zarađivati! Limit na ovoj stranici je 0,10$.

Treća stranica:

http://www.nowbux.info/register.php?r=edeama

Jos jedna stranica koja ima nizak limit!


Četvrta stranica:

http://www.clicksia.com/index.php?ref=edeama


http://www.clicksia.com/my_banner.php?u=edeama&s=827282028

Limit je tek na 1$ ali placaju, ja sam primila novac od njih. Čim nađem malo vremena postavicu slike tih upalta da pogledate!

Podzrav svima!

02.11.2011. u 14:38 • 1 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2011  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2011 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Egipat!

Linkovi