Dream Search :
Powered by Google


From a dream to reality



02.06.2011., četvrtak

Novi life rang

Ljudi moji ili vi koji me pratite putem bloga... ŽENIM SE :D

Napokon prelazim na novi nivo života jer ipak je život jedna najbolja i najrealnija igra koja nema game over ali ima surove granice.

Za sve cure koje me nisu mogle imati, želim im puno sreće, volio bi se klonirati pa da svaka žena dobije jednoga mene ali kao što rekoh.. život ima surove granice (preko kojih se može prijeći ali sljede teške posljedice za one koji imaju savjest i moralna načela). Svakoj ostavljam dozu ljubavi i jedan poljubac na ovom blogu jer mi je nekako najluđa stvar za porazgovarati sam za sobom,

Za sve dečke koji su me željeli imam... baseball palicu!

Što vam reći, nitko nezna što budućnost donosi ali ja u nju ulazim spreman jer dok sam god zdrav nezastavljiv sam, ako se tako osjećate i ako posložite stvari u svojoj glavi i dogovorite se samo sa sobom da je to ono što želite i da "TO MOŽETE" što je najbitnije (faktor zvan volja) onda dobrodošli u klub ;)

00:01





..::> 3 <::..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari =

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O blogu...


Something

t

r

a

n

g

e











web counter




_|..::Linkovi::..|_


HPU Dinaridi:



Embrio:



Mort:



MusicRailways:



Moj novi projekt:

BWare

Također projekt:

Shad0w Gateway

Definitivno najbolji blog:

◙╒


Jedna smišna mala:

₴₩ Silent Waters


Respect:

†Fallen Angel

Moje carstvo:

erber

Brotherhood of Steel



|3|_0G |-| |2 :

log.hr

Web zarada ;)

Kad se registrirate na sljedeće stranice molim vas da ne brišete mene kao referiala jer ako se registrirate bez referiala oni će vas dodjeliti nekome lijevome, a pošto sam vas je uputio na te stranice red bi bilo (bar iz respekta) da me ostavite kao referiala (Shad0w_Spect0r, biti će popunjeno unaprijed ;))


Klikaj oglase i zarađuj, jednostavno posve:




Najjednostavnije, surfaš i po vremenu provedenom na web-u zarađuješ:

Geen Horse

Ono što slušam...






Pink Floyd



Scorpions:



Azra:



Atomsko Sklonište:



Vatreni Poljubac:



Drugi Način:



Zabranjeno Pušenje:



Sonata Arctica:



Disturbed:



Hammerfall:



System of a Down





I još sam toga izostavio, ovo je ono najvažnije ;)