Dream Search :
Powered by Google


From a dream to reality



08.05.2009., petak

Vrijeme za sebe

Sve stare ljubavi i život moj, sva moja sjećanja, sve je to ništa otkad sam....... SVOJ kažem bez kajanja.


E pa tako i jest. Zašto upasti u sumornu kolotečinu života gdje si samo kap u moru vode. Došao sam do zaključka da treba biti svoj, svim sredstvima pa i umišljenosti.

Zašto je netko ljepši i pametniji od mene; Jer drugi tako kažu, a nije to to, jednom kad skužiš da su drugi isto damn kapi i to možda još manje od tebe svijet ti je jedan veliki disko.

Nije mi neugodno skoro ništa više što graniči sa zdravim razumom, što ga prelazi i ne pokušavam raditi.

Sve je to kao ples, ako plešeš za sebe i zabavljaš se za sebe uvjek ćeš biti dobar plesač, ako plešeš za druge (misliš da te drugi gledaju i komentiraju) nikad ništa dobro iz toga.

Proljeće je tu ljudi, idemo živjeti

Pojam "blue" nije za tugu, jebeš Englesku toeriju, vidite ovo pa recite što je blue, izvor svake radosti:

Image hosted by servimg.com

00:27





..::> 3 <::..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari =

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O blogu...


Something

t

r

a

n

g

e











web counter




_|..::Linkovi::..|_


HPU Dinaridi:



Embrio:



Mort:



MusicRailways:



Moj novi projekt:

BWare

Također projekt:

Shad0w Gateway

Definitivno najbolji blog:

◙╒


Jedna smišna mala:

₴₩ Silent Waters


Respect:

†Fallen Angel

Moje carstvo:

erber

Brotherhood of Steel



|3|_0G |-| |2 :

log.hr

Web zarada ;)

Kad se registrirate na sljedeće stranice molim vas da ne brišete mene kao referiala jer ako se registrirate bez referiala oni će vas dodjeliti nekome lijevome, a pošto sam vas je uputio na te stranice red bi bilo (bar iz respekta) da me ostavite kao referiala (Shad0w_Spect0r, biti će popunjeno unaprijed ;))


Klikaj oglase i zarađuj, jednostavno posve:




Najjednostavnije, surfaš i po vremenu provedenom na web-u zarađuješ:

Geen Horse

Ono što slušam...






Pink Floyd



Scorpions:



Azra:



Atomsko Sklonište:



Vatreni Poljubac:



Drugi Način:



Zabranjeno Pušenje:



Sonata Arctica:



Disturbed:



Hammerfall:



System of a Down





I još sam toga izostavio, ovo je ono najvažnije ;)