četvrtak, 11.05.2006.

Noćas sam sanjala da na poslu radim test za trudnoću. Tako da sam i malo prispala ujutro i stvarno ga radila na brzinu. Negativan je naravno.
Ali, sve mi je na poslu bilo čudno jer sam ga morala napraviti skrivajući se, a kako imamo dignuta vrata u wc-u mislila sam kako ću sada napraviti test, netko će prepoznati moje noge i znat će da sam to ja. Pa sam zvala kolegicu s posla da mi dođe držati stražu, a ja sam na sbe stavila kao neku kabanicu da me ne prepoznaju i da se usput ne popišam.
Onda sam bila u nekoj sobi – uredu i čekala rezultate i da se makne čistačica jer se meni zapravo jako ševilo i čekala sam nekog sa kim bi to mogla obaviti.
Nakon toga sam se trgnula tako da ne znam rezultat testa, ni jeli došao netko potencijalni za sex.

- 14:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>