subota, 17.12.2005.

san treći

Mjesto radnje – dvorište i kuća gdje sam prije živjela sa obitelji. U snu su se izmješali i mama, sestra, baka...i ekipa s posla. Imali smo posla sa pospremanjem dvorišta, sređivanjem poslovnih stvari?!? Oko nečije mirovine. Zatim se sjetim tate i pitam jednu kolegicu jel ga vidjela. Ona kaže da je i da me pozdravio. Odlučim ga posjetiti u kući gdje je bio zaključan u jednoj sobi. Zašto je bio zaključan neznam, ali znam da je u snu bolovao od iste bolesti od koje je i umro (prije devet godina, in real life). Odem do njega, probudim ga i pitam kako je. Kaže dobro, i u tom trenu se rasplačem jer sam bila tako neodgovorna i nisam već prije otišla do njega. Malo smo pričali i ja kažem da bi morala ići i da ću slijedeći put dovesti svog dečka. Da tata vidi koliko je dobar i drag. Odem van, zaključam vrata, koja se se BTW zaključavala sa karticom, kao u nekim hotelima.
Kad sam izašla van, na cesti sam vidjela brdo zelenih i crvenih jabuka i pitala mamu zašto to već nitko nije pokupio i da bi mogla napraviti štrudlu od jabuka.

- 12:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>