< rujan, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Sound of your Toughts





Dreams to Reality


Other Dimensions
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Sounds of Perfection











05.09.2005., ponedjeljak

The dreams are gone...



Evo sada sam dosao iz zagreba i mislim da je vrijeme za neki mali updejt. Nisam bas pisao u zadnje vrijeme jer nisam bas imao sta pisati. Zadnji tjedan sam stalno u kuci i ljencarim dok jos mogu. Zapravo sada vise nemogu jer je od danas pocela skolska godina. Da,da...jos jedno monotono razdoblje...ali i to se mora...sva sreca ovo je zadnja godina...ali onda fax..i bla,bla...

Snimili smo zadnju probu ali nije ispalo nis posebno. tako je to kada dugo nismo svirali pa smo isfurani. Dalje neznam sta ce bit. Onaj novi bubnjar se ne javlja, pjevac nam je sav u poslu...neznam ni dali cemo jos svirat...ja i gitarist drugi bi napravili novi bend, ozbiljni bend za rokericu...svirali bi svoju mjuzu uglavnom...neku rokericu tipa gunsy ili tako nesto. Pa ako ima neko tko zeli u bend...pjevac,bubnjar,basist...sam se javite...mail znate.

nadam se da ce i vama ostalima koji idete u skolu skolska godina brzo i jednostavno proc. Ja jedva cekam da zavrsi...tolko o tome a jos nije ni pocelo...

Citamo se...
- 21:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #