...friends 4 ever...


Ej ljudi…evo me…joooj…što sam umorna…već je 2 ujutro…al evo…ipak ću vam napisati što se dogodilo danas…

…budući da je nedjelja, jutros sam se probudila oko pola 9…bila sam još uvijek u Siriusovom krevetu, al njega nije bilo…našla sam samo papirić s porukom NINA, JA SAM U DVORIŠTU…ustala sam se, otišla u svoju sobu i vidjela Lily da je sva neka sretna…skakala je i pjevala neke pjesmice…

Ja: Šta si ti tako sretna?
Lily: Pa…zbog tebe i Siriusa…mislim, napokon ste saznali i sad ste skupa…
Ja: Hehehehe, a šta ćeš…
Lily: Ajmo jest pa u dvorište…James i Sirius su tamo
Ja: Kak znaš?
Lily: Sad sam pričala s Jamesom…maloprije su otišli…rekao je da te Sirius nije htio budit, al kad se probudiš da obje odemo tamo…
Ja: Ok, ajmo jest. Gladna sam…

…tak smo otišle na doručak…i imale što vidjet…Snape je bacao kletvu na Eniku…no, neka je kletva suzbila Snapeovu…

Prof. Dumbledore: gospodine Snape, za ovo će te dobiti kaznu…
Snape: Pa…ona je prv-
D: Ne zanima me tko je prvi počeo…Vas sam ulovio i to je gotovo…bez rasprave…

Lily i ja smo umirali od smijeha…D. nam je samo namignuo i rekao: Sretno!

…nakon doručka, otišle smo na dvorište…

James: Napokon! Pa di ste vi, spavalice!
Ja: Ma nismo spavale, sad je bila predstava u Velikoj dvorani…Snape je dobio kaznu jer je bacio urok na Eniku…i to od D-a…
Sirius: Hehehehe, tak mu i treba
Lily: Nego, šta ste nas zvali…
James: Sirius je jučer skužio način kak da izvadimo pehar…gledaj

…tad nam je James dao jedan papir…na njemu je pisalo:

Da bi prekinuli vezu damavirida, moraju sudjelovati 4 osobe…jedna osoba mora na mjesto gdje se nalazi predmet baciti kletvu Interus…druga osoba tad može otići na(u) mjesto gdje je predmet…tada ta osoba mora na predmet baciti kletvu Fluxius…3 osoba tada može uzeti predmet no pod uvjetom da ga jedna osoba drži za jednu nogu…

Lily: Odakle vam to?
Sirius: Ne pitaj…trebalo nam je 4 sata da to izvučemo iz Filchova ureda…i još sat vremena da skinemo urok s toga…koma…James je to našao sinoć kad si ti Nina zaspala…Lily, ak se ne varam i ti si spavala…mislim, u svojoj sobi…James je rekao da bi trebali otići po to…rekao je da je vidio nešto zanimljivo u Filchovoj ruci…pa da bi trebali vidjet što je to
Ja: Joj, jeste vas dvojica pametni. A šta da je to bila neka glupost?
James: Nema profita bez rizika!!!
Ja: Poslovica ide Tko ne riskira, ne profitira…hehehehehehe

Lily se samo smješkala…odlučili smo to napraviti večeras…dogovor je bio da će Lily baciti kletvu Interus, zatim ću ja otplivati na dno jezera i baciti Fluxius, A Sirius će ići po taj predmet dok ga James drži za nogu…no prvo smo morali nabaviti ono neko bilje…ne mogu zapamtiti kak se zove…hehehe

Kad smo došli do Društvene, bilo je pola 11…Lily je otišla pomoć Jamesu napisati zadaću iz Preobrazbe i Čarolija. Sirius i ja smo ostali sjediti u Društvenoj i igrali smo čarobnjački šah…kad su se James i Lily vratili, bilo je već pola 4…tad sam shvatila da moram i ja napisati zadaću iz Astronomije. Otišla sam u sobu i uzela knjigu i kartu neba…pisala sam zadaću do negdje pola 7 kad je Lily rekla da idemo na večeru…svi 4 smo otišli jest…bili smo gladni jer nismo bili na ručku…nakon večere smo otišli do jezera…budući da je bio još dan, James je otišao kod Sproutice po ono bilje…vratio se tek oko pola 9

Lily: Pa di si ti?
James: Ma morao sam joj objašnjavati što će mi to. I nikako da joj uspijem uvjeriti da mi da. Onda sam morao baciti urok zaleđivanja na nju pa sam uzeo. Nakon prestanka djelovanja uroka, rekao sam joj da sam se sjetio da ipak danas neću ići plivat ili šta već…onda me pustila

Sirius: Dobro, pao je mrak…obavimo to

…James, Sirius i ja smo pojeli tu glupost…Lily je bacila Interus…zatim samo James, Sirius i ja otišli u jezero…Kad smo našli pehar (nakon 5 min), ja sam bacila Fluxius na njega…onda je James Siriusa uhvatio za nogu…tak da je Sirius na jednoj nozi skakutao…malo je trebalo da puknem od smijeha…to ste trebali vidjeti…kao u nekom bezjačkom cirkusu…hehehe

…kad je Sirius uzeo pehar, svi troje smo otišli gore kod Lily…sjeli smo pod vrbu…Lily je bacila kletvu na nas da sad osuši budući da smo svi bili u robi…i tad su se pojavile Anna i Melody…

Anna: Čestitam! Uspjeli ste. I to nakon već jednog dana. Mislim da zaslužujete jednu malu nagradu. Dođite!

Pošli smo za njom. Odvela nas je u onu sobu s imenima.

Melody: Iako se ovo događa jako rijetko, mislimo da zaslužujete to.
Anna: Želite li da rješavate svoje zadatke u 4? Odnosno, da svo 4 imate isti zadatak? Ukoliko nećete, uredu.
Sirius i James u isti glas: Naravno da želimo!

…Lily i ja smo se složile…

Melody: Položite ruke nad ovaj kamen…(svi smo stavili svoje ruke, a ona je rekla nešto na nekom čudnom jeziku…oko ruku nam je zasjala narančasta svjetlost)

Anna: Od sad svi radite skupa zadatak…2 zadatak dobit ćete sutra…u pola 5 ujutro morate biti na igralištu…

…svi 4 smo otišli u sobe…James i Sirius u svoje, a nas dvije u svoje…evo, sad je pola 2…odoh spavat…noć….

[poruka od Dore: pozdrav svima…evo, ovaj post posvećen je Duxy-ju…adminu foruma http://magic-world.yoo7.com/index.htm...pojetite forum...pozz svima...]

21.06.2007. u 14:30 | 6...first kiss... | ...still not happend... | ...to me... | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

...moj život u Hogwartsu...

Linija sudbine ili Werret je linija koja povezuje dvije osobe. te se obobe nazivaju Terr. Nisu sve osobe Terr tj. nisu sve osobe s nekim povezane Sudbinskom linijom. Ukoliko su dvije osober Terr, moraju krljvu zapečatiti da će izvršavati određene zadatke. ukoliko to ne naprave, 2 će osobe umrijeti svaki puta kada bi oni trebali dobiti neki zadatak. taj zadaka ima neograničeno vrijeme rješavanja ukoliko se trudite otkriti rješenje. Ukoliko zanemarite zadatak, dovodite u pitanje svoj i život još jedne osobe. 2 Terra čine jedan par koji treba imati svoje ime tj ime svijeta po kojem će biti poznati u Svijetu Sudbine.


Moj Terr je Sirius Black. naš svijet se zove Potter. Zbog Jamesa i Lily.

Linkovi

Blog.hr

moj privatni blog

...people, nije po redu...i ako nešto krivo piše, samo javite...

Enika
Cady
hp big fan - Nikita
Melody Jones
Fanny Nemeth Richter
Maya Courage
Bond Girl
Lara
Anna Griffindor

...jedan od puno blogova...





me, my friends and everybody else

...trebam uredit boxove...i da, mjenjala sam slike jer su mi ove sad ljepše...ima i crteža...baš su fora, šta ne...i da, javite ako nešto ne valja...


Image Hosted by ImageShack.us

Ovo sam ja. Ime mi je Nina Samuels (slika od cure po imenu Samuela de Nardi). 5. godina, Griffindor. Nitko od poznatih čarobnjaka mi nije u rodu koliko ja znam. Mama mi je mješanka, a tata bezjak. Tako da sam i ja nešto između. Ja sam Terr tj. osoba koja je s nekim povezana Sudbinskom linijom iliti Werrter-om. osoba koja je spojena sa mnom Werretom je Sirius Black. Inače sam ljubiteljica bezjačkih sportova kao što su skateanje i snowboarding. Slušam rock i kad sam doma u New Yorku sviram električnu gitaru. I kao što možete vidjet, obožavam motore. Imam vizije budućnosti. Sirius i ja smo opet zajedno.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je David...došao je u Hogwarts nedavno...brat je moje najbolje bezjačke frendice Emily...ok dečko, malo glup ali sve u svemu dobar...bili smo skupa, ali on je prekinuo sa mnom...tako da ništa od toga...ide za par dana u San Francisco...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Ovo je Marco. Najbolji prijatelj mog brtata. Užasno je zgodan. Daniel mi je rekao da mu se sviđam. Ne znam, nemam baš neki feeling što se tiče njega...al budemo vidili

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ovo je moj brat Daniel. Saznala sam za njega na 5. godini. (pročitajte taj post ne da mi se pisat)...Rewenclaw, 7.godina. Tip je legenda. Nisam ni sanjala da netko može bit tolika duša od čovjeka.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je Sirius Black. Moj Terr. Dečko kojeg ja jednostavno obožavam. Ide na moju godinu i drži se s Lily, Jamesom i Lupinom...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je James. Ide na moju godinu i super je čovjek. iako pod jako lošim spletom događaja, ipak je odlučio popričati s Lily kako treba. Sad su skupa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je Lily. Bezjačkog podrijetla, sviđa joj se James...napokon su skupa...ali nije baš najbolji splet okolnosti utjecao na njihovu vezu...mislim, na to da napokon prohodaju...uglavnom. Cura je full ok...jedna moja frendica... Ide na moju godinu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je Lupin. Najpametniji od njih svih gore navedenih. Jedino što mislim da ponekad podliježe utjecaju Siriusa od kojeg se ne odvaja. Al nećemo loše o dobrim dečkima...u društvu ga zovemo Lunac...znate zašto...On i Jade nešto mute, ali nikako da shvatim šta je to...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Virginia Jade Bonderick, skračeno Jade Bond, moja godina Griffindor, roditelji su joj čistokrvni čarobnjaci ali su ju napustili, ima jednoroga Whitness, metamorfomagus (ovo sam kopirala s Jadeinog komentara jer neznam kak se piše)...animagus i pretvara se u galeba...ona i Remus nešto mute al vidjet ćemo što će bit od tog...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maya Courage...na sestoj godini. Ima dugu, blago kovrcavu crveno-smeđu kosu... Obožava metloboj i upala je na mjesto lovice iako se prijavila za vratara.Naj predmet su joj Čarobni napici (tu je stvarno odlicna), Obrana od mračnih sila i Preobrazba. Roditelji su joj bezjaci i od kada je saznala da je vještica želi postati auror. Strucnjak je za neverbalne carolije i ima vizije. Njen dečko je Tom Riddle, ali to jako malo ljudi zna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cady Heron. Ima 15 godina, moja godina, Griffindor. Po prirodi je vesela i optimistična. Ponekad me nervira njeno neprestano brbljanje, ali da se preživit. prije je živjela u Aspenu pa zato obožava snijeg, pogotovo obožava skijati i boardati. Ona i moj najdraži braco su skupa...hehehehehehehe...trenutno je u Finskoj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fanny Nemeth Richter. Na 5. godini u Gryffindoru. Obozava Napitke i Carolije. Voli skolu (jedna od rijetkih) i nema problema s ucenjem. Najdrazi sport joj je skijanje. Inace je animagus. Može se pretvoriti u leoparda, a patronus joj je isto leopard. Bila je s Marcom možda par sati i odmah ga prevarila. Kuja jedan...al ok...šta sad...bar je Marco sad slobodan...hehehehehehe

...bili smo jednom najbolji...o nama su priče pričali...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

____________________________