1. zadatak


...nije prošlo ni 24 sata, a odmah smo dobili 1. zadatak...drago mi je, ali opet...nismo se ni privikli na To...ali krenimo redom...

...kao što znate danas je napokon subota...jedva sam dočekala današnji dan...napokon mogu spavat do kad hoću...ili možda ne...u pola 7 mi je Lily skočila na krevet i počela se derat, grlit me, ljubiti i šta ja znam već šta...ja nisam znala kak se zovem...

Lily: Jooooooj, Nina...tako mi je drago!!!!!!!!!!!
Ja: Molim? Zašto? Ajd ček da se probudim!!!

...prošlo je možda 10-ak sekundi

Ja: Dobro, reci šta jeeeeeeeeee (zijew)
Lily: Ti i Sirius ste opet skupa?!
Ja: Molim?! O čem ti?!
Lily: Ma sad mi je James rekao da vas je vidio sinoć...oko pola 12...
Ja: Ok, ok. Da, jesmo. A jel ti još šta rekao?
Lily: Nije. A jel trebao?
Ja: Ma ne znam. Moram vidjet sa Siriusom. Reć ću ti ja kasnije nešto, al prvo trebam razgovarat sa Siriusom.

...tad sam odtišla do kupaonice...ne mogu vjerovat...ona mene budi u pola 7 da bi mi rekald a zna za mene i Siriusa...kao da to nije moglo pričekat 2-3 sata da se ja naspavam ko čovjek...al ajd...

...poslije doručka, na koji nisam planirala ići, srela sam Mayu i neke dvije cure...

Maya: Ej Nina, kako si?
Ja: Pa, ovisno na koji način shvatiš riječ "dobro"...al ok, recimo? Ti?
Maya: Ja sam super. E, ovo su Enika i Emmeline.
Emmeline: Drago mi je.
Enika: Ja sam Enika.
Ja: E ljudi oprostite, rado bih čavrljala jer mi je to jako potrebno u zadnje vrijeme, ali moram obaviti nešto važno...vidimo se...i da drago mi je što smo se upoznale Enika i Emmeline...

...otišla sam u Društvenu...t6amo su bili neki ljudi, mislim 4. i 7. godina...ali nije bilo Siriusa...otišla sam do njega u sobu...sjedio je na krevetu i gledao u neku točku na zidu

Ja: Ej...što je bilo
Sirius: Ma ništa...razmišljam o onome sinoć...
Ja: Na što točno misliš...
Sirius: Ma to s tom Sudbinskom linijom. A i s činjenicom da smo ti i ja opet zajedno. Mogu ti reći da se pomalo bojim
Ja: Ma ne brini. Bitno da smo zajedno. Sve će se kako-tako rješiti.
Sirius: Ja se nadam. Nego, jesi ti mene nešto trebala?
Ja: Pa...da...htjela sam te pitati trebamo li to sve reći Lily i Jamesu?
Sirius: Ne znam, to sam ja tebe htio pitati. Ako se ti slažeš, mislim da bi im bilo drago da to znaju. Mislim, ipak su i oni dio toga.
Ja: Da...ok, moram do Lily. Obećala sam da ću razgovarti s njo0m. Vidimo se...(poljubila sam ga u obraz...sav se zacrvenio....how sweet...)

...kad sam naša Lily već je bilo skoro 11...nigdje ju nisam mogla naći...i na kraju ju nađem na igralištu, na tribinama...

Ja: Ej...mislim da ti moram nešto reći.
Lily: Da, i ja tebi. Ali ti prva...

...detaljno sam joj ispričala što se sinoć dogodilo...od riječi do riječi...sve...ipak, to mi je najbolja frendica...kad sam joj rekla, počela je plakati...ali nije se smijala...plakala je zbog tuge...

Ja: Što je bilo?!
Lily: Nina, meni je užasno žao. Bila sam glupa. Oprosti, molim te
Ja: Ok, oprošteno ti je. Samo ne znam što to?!
Lily: Ja to sve znam. Još od kad smo James i ja prohodali. Zar ti nije bilo čudno kako tamo piše Lily Evans i James Potter, a mi to ne znam? Mislim, vi ne znate da mi znamo...ako shvaćaš
Ja: Mogu ti rteći da je...ali tek sad kad sam razgovaral sa Siriusom...mislim, Melody je na indirektan način rekla da svi Terrovi imaju svoje zadattke...jutros sam primjetila da ja ne znam da ti i James imate svoj zadatak...
Lily: Da, imamo. A to je tebi i Siriusu pomoći da rješite svoj 1. zadatak...

...tada su James i Sirius došli do nas...James je rekao Lily da je vrijeme za nešto...meni i Siriusu nije bilo ništa jasno...i tad su se pojavile Anna i Melody...

Anna: James-Lily...prvi dio VAŠEG zadatka je gotov...sad je red da Siriusa i Ninu uvedemo u njihv prvi pothvat...

Melody: kao što ste već čuli, u ovom (pokaže na naše jezero) jezeru je pronađen pehar Helge Huffelpuff. Samo što ga nisu mogli izvaditi. na vama je da otkrijete način kako ćete ga izvaditi. Način postoji, i Anna i ja ga znamo, no na vama je da ga otkrijete. A Lily i James će vam u tome pomoći.

...pogledala sam u Siriusa...nije baš izgledao zbunjen...izgleda da mu je James rekao...kao meni Lily...

Ja: Anna, imam jedno pitanje. kako to da ste ti i Melody povezane Sudbinskom linijom? Mislim, primjetila sam da su svi spojeni s osobom suprotnog spola.

Anna: Pa ovako. Moj Terr je zapravo Mathias Wally. To je dečko od 17 godina, kao i ja. No, prije par godina, dogodilo se nešto iznimno. Melody je za svog Terr-a "dobila" Evena Timothy-ja Querly-ja. Prije par godina, nas dvije smo pozvane kod Sudbine. Ona vam zapravo određuje svačiju sudbinu i povezuje linijom 2 osobe. nas dvije smo izabrane za Anđele. To su osbe koje pomažu svim terrovima da rješe zadatke. Tako da melody i ja nisamo povezane pravom Sudbinskom linijom, nego nečim što se zove Stee. To nam omogućava da se čujemo gdje god bile. I tako razgovaramo. Svaka od nas ima svoje zadtke sa svojim Terrom. No uz to, skupa moramo pomagati novima da se prilagode. Biramo svoje nasljednike sami ili to prepuštamo Sudbini.

Ja: Aha, sad mi je jasnija slika toga svega. I da , još nešto. Kad riješimo zadatak, kako da vam javimo?
Melody: Ne morate. Mi ćemo znati. Vaše opne oko ruke su zapravo prenosnici vijesti. Kad riješite zadatak, opna zasvjetli i nja onom se zidu pojavi mala zvjezdica kod vašeg imena. Mi vas napuštamo jer imamo posla.

...i tada su otišle...bilo je već 3 posljepodne...nisam mogla vjerovati kako vrijeme brzo leti...

James: Znači, sad imamo zadatak...
Sirius: E da, a što je to "damavirido"?
James: Se sjećaš kad sam ja tebi uzeo knjigu u kojoj je pisalo što je to? i onda sam nešto napravio štapićem nešto, a rekao ti da je to zapravo čarolija za vidljivot slova?
Sirius: Da, šta s tim?
James: E vidiš, ja sam zapravo izmjenio tekst. Damavirido je osoba koja ima sposobnost da se sa Sudbinskom linijom poveže s nekim predmetom. Ali nisam ti to mogao reći jer bi imao puno pitanja i podpitanja. Ali sad možeš znati
Ja: Pa super. Mislim da nije vrijeme za raspravu tko, kako, kada i zašto. Vrijeme je da počnemo to pročučavcati jer mene baš zanima kako ćemo to izvesti.


...tako smo krenuli do knjižnice...ne možete vjerovati, ali nigdje ni riječi o tome kako izvući prehar...tj kako napraviti da se ta Sudbinska linija nekako poništa. Ili bilo što slično. Oko 15 do 8 smo odustali od svega...nitko nije ništa jeo od doručka...došli smo u Društvenu i neki lik slavio rođendan. Čestitali smo mu i naravno, navalil na hranu...oko pola 10 smo svi 4 otišli do jamesa i Siriusa u sobu. Nikto nije imao pojma gdje le Lunac...nismo ga vidjeli od prije 2 tjenda...ako ne i više...krevet je bio spremljen...nadam se samo da je sve ok...

...Sirius i ja smo sjedili na njegovom krevetu, a James i Lily na Jamesovom...pričali smo o svemu i svačemu...shvatili smo da smo baš doslovno najbolji prijatelji...zatim smo se smijali načinu i razlogu kako je David prekinuo sa mnom...meni je bilo malo neugodno pričati pred Siriusom o tome, ali kasnije sam shvatila da je sve super i da nema problema s ničim...bilo je već pola 2 kad smo Lily i ja rekle da idemo u sobu...pale su puse za laku noć...

...Lily i ja smo do maloprije pričale o svemu i svačemu...sad je već 3 ujutro...ode spavat...laku noć...


[poruka od Dore: Mislim da je sve sad jasno...pussa i sorry-te na dugom postu...pussa...]

15.05.2007. u 20:43 | 18...first kiss... | ...still not happend... | ...to me... | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

...moj život u Hogwartsu...

Linija sudbine ili Werret je linija koja povezuje dvije osobe. te se obobe nazivaju Terr. Nisu sve osobe Terr tj. nisu sve osobe s nekim povezane Sudbinskom linijom. Ukoliko su dvije osober Terr, moraju krljvu zapečatiti da će izvršavati određene zadatke. ukoliko to ne naprave, 2 će osobe umrijeti svaki puta kada bi oni trebali dobiti neki zadatak. taj zadaka ima neograničeno vrijeme rješavanja ukoliko se trudite otkriti rješenje. Ukoliko zanemarite zadatak, dovodite u pitanje svoj i život još jedne osobe. 2 Terra čine jedan par koji treba imati svoje ime tj ime svijeta po kojem će biti poznati u Svijetu Sudbine.


Moj Terr je Sirius Black. naš svijet se zove Potter. Zbog Jamesa i Lily.

Linkovi

Blog.hr

moj privatni blog

...people, nije po redu...i ako nešto krivo piše, samo javite...

Enika
Cady
hp big fan - Nikita
Melody Jones
Fanny Nemeth Richter
Maya Courage
Bond Girl
Lara
Anna Griffindor

...jedan od puno blogova...





me, my friends and everybody else

...trebam uredit boxove...i da, mjenjala sam slike jer su mi ove sad ljepše...ima i crteža...baš su fora, šta ne...i da, javite ako nešto ne valja...


Image Hosted by ImageShack.us

Ovo sam ja. Ime mi je Nina Samuels (slika od cure po imenu Samuela de Nardi). 5. godina, Griffindor. Nitko od poznatih čarobnjaka mi nije u rodu koliko ja znam. Mama mi je mješanka, a tata bezjak. Tako da sam i ja nešto između. Ja sam Terr tj. osoba koja je s nekim povezana Sudbinskom linijom iliti Werrter-om. osoba koja je spojena sa mnom Werretom je Sirius Black. Inače sam ljubiteljica bezjačkih sportova kao što su skateanje i snowboarding. Slušam rock i kad sam doma u New Yorku sviram električnu gitaru. I kao što možete vidjet, obožavam motore. Imam vizije budućnosti. Sirius i ja smo opet zajedno.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je David...došao je u Hogwarts nedavno...brat je moje najbolje bezjačke frendice Emily...ok dečko, malo glup ali sve u svemu dobar...bili smo skupa, ali on je prekinuo sa mnom...tako da ništa od toga...ide za par dana u San Francisco...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Ovo je Marco. Najbolji prijatelj mog brtata. Užasno je zgodan. Daniel mi je rekao da mu se sviđam. Ne znam, nemam baš neki feeling što se tiče njega...al budemo vidili

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ovo je moj brat Daniel. Saznala sam za njega na 5. godini. (pročitajte taj post ne da mi se pisat)...Rewenclaw, 7.godina. Tip je legenda. Nisam ni sanjala da netko može bit tolika duša od čovjeka.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je Sirius Black. Moj Terr. Dečko kojeg ja jednostavno obožavam. Ide na moju godinu i drži se s Lily, Jamesom i Lupinom...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je James. Ide na moju godinu i super je čovjek. iako pod jako lošim spletom događaja, ipak je odlučio popričati s Lily kako treba. Sad su skupa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je Lily. Bezjačkog podrijetla, sviđa joj se James...napokon su skupa...ali nije baš najbolji splet okolnosti utjecao na njihovu vezu...mislim, na to da napokon prohodaju...uglavnom. Cura je full ok...jedna moja frendica... Ide na moju godinu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je Lupin. Najpametniji od njih svih gore navedenih. Jedino što mislim da ponekad podliježe utjecaju Siriusa od kojeg se ne odvaja. Al nećemo loše o dobrim dečkima...u društvu ga zovemo Lunac...znate zašto...On i Jade nešto mute, ali nikako da shvatim šta je to...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Virginia Jade Bonderick, skračeno Jade Bond, moja godina Griffindor, roditelji su joj čistokrvni čarobnjaci ali su ju napustili, ima jednoroga Whitness, metamorfomagus (ovo sam kopirala s Jadeinog komentara jer neznam kak se piše)...animagus i pretvara se u galeba...ona i Remus nešto mute al vidjet ćemo što će bit od tog...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maya Courage...na sestoj godini. Ima dugu, blago kovrcavu crveno-smeđu kosu... Obožava metloboj i upala je na mjesto lovice iako se prijavila za vratara.Naj predmet su joj Čarobni napici (tu je stvarno odlicna), Obrana od mračnih sila i Preobrazba. Roditelji su joj bezjaci i od kada je saznala da je vještica želi postati auror. Strucnjak je za neverbalne carolije i ima vizije. Njen dečko je Tom Riddle, ali to jako malo ljudi zna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cady Heron. Ima 15 godina, moja godina, Griffindor. Po prirodi je vesela i optimistična. Ponekad me nervira njeno neprestano brbljanje, ali da se preživit. prije je živjela u Aspenu pa zato obožava snijeg, pogotovo obožava skijati i boardati. Ona i moj najdraži braco su skupa...hehehehehehehe...trenutno je u Finskoj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fanny Nemeth Richter. Na 5. godini u Gryffindoru. Obozava Napitke i Carolije. Voli skolu (jedna od rijetkih) i nema problema s ucenjem. Najdrazi sport joj je skijanje. Inace je animagus. Može se pretvoriti u leoparda, a patronus joj je isto leopard. Bila je s Marcom možda par sati i odmah ga prevarila. Kuja jedan...al ok...šta sad...bar je Marco sad slobodan...hehehehehehe

...bili smo jednom najbolji...o nama su priče pričali...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

____________________________