drago mi je,mare....

31.10.2006., utorak

°adersa°

pa ka šta već znate moja nova adresa je htpp://dragomije.blog.hrthumbup


°love life°

ma taman sam izračunavala na ovaj test doli (vidi prošli post) i ispalo mi je 100% za oboje.
mislin ono baš mi se diglo samopouzdanje. cool naughty




°utakmica°

nisam igrala al sam gledala, odbojku na poljudu. pobjelile su moje sa poljuda a moje iz vranjica su 2.
sad će još igrat i u sv. kaju pa onda pobjednik ide u Dubrovnik.
makaranke su pre pre extra extra jadne pa su 3. smijehsmijehsmijehsmijeh lol.


°gluparije°lud headbang

Kisik je pronađen tek 1874. Nije utvrđeno kako su ljudi disali prije toga.
anonimus

Sadrži li album neke pjesme koje vam se sviđaju, a koje nisu na njemu?
Harry News, glazbeni kritičar

Predvidjeti je teško, naročito ako se radi o budućnosti.
Yogi Berra, igrač bejzbola

Prekrasno je biti ovdje, u velikoj državi Chicago.
Dan Quayle, bivši američki podpredsjednik

Imam 15 minuta slave... 14 minuta sam potrošio pišući ovo.
Chae Richardosn

Internet je super način kako da se spojite na net.
Bob Dole, bivši predsjednički kandidat

Osim svih ubojstava, Washington ima jedan od najmanjih postotaka zločina u državi.
Marion Barry, gradonačelnik Washingtona

Znak je nešto što se namjerno upotrebljava za izraz nečega.
Školski grafit

Zabranjeno ući ženi, čak i strancu ako je obučen kao muškarac
Pred budističkim hramom u Bankoku

Pravimo kožne kapute za dame od njihove kože.
U izlogu švedskog krznara

Gospođe, ostavite svoje rublje ovdje i provedite popodne dobro se zabavljajući.
Praonica rublja,


°slikica°





°škola°

sve je ok, koliko ok može biti. zijevzaliven
nema nikakvih glupih provala kojih se trenutno mogu sitit.
ajme, jesan van rekla da nakir misli da je nosorog zaštoćena životinja u HR.
ili kako je ova iz vjeronauka podilila jedinice??
-ajmo ko će odgovarat?
marijana bobetić.
-ja sam opravdana.
-sanja brtan- pitala je 2 pitanja- sjedi 1. zorana burić.- zoki nije čula.- 1. ivana bučević.- taman van ivana izać da će odgovarat, ali se ne može progurat među stolvima, a ova njoj kaže 1. ivana popiz****.
pa su muški masovno picavali engleski.
pa smo određenu osobu koja nam predaje određen predmet prozvali miško.
i tako....


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.