četvrtak, 11.12.2008.

kako sam danas zivcan i nikakav jbt....

jutros se digo i ucio matematiku jel pisem sutra test....jbt...all je zajebana ta matematika...pogotovo ovo sto ja ucim....aaaaa....all ajd dobro malo to ucio onda otiso dole u kuhinju i malo nest calabrcno...hehe...onda malo gledo tv i onda otiso na komp i bio do pola 1 na kompu....igro cs skoro cijelo vrijem...dok mi je bila seka na msn bio sam na msn dok je nije bilo nisam ni ja bio....hehe...onda se obuko i otiso na dop iz hrv...aaaa....koja dosada....onda imali biologiju i zakljucila mi 4....jao...koja sreca....haha...onda imali teh i zakljucio mi i on 4....milunka koja sreca...onda imali sat razrednika i ja dobio 3 iz povijesti.....tooooooooo....haha....mislio sam da imam 2.....tooo....i napokon zavrsila skola....aaaa....onda bilo najebenije...jao...potukli se...ja i jos jedan tasic...koja je lik picka samo sere...all ko ce ga tuc najveci je cinkaros...sad doso doma i da napisem 1 post...aaa sad vi malo kommm.....pozzz svima....beljzuboroflnutdeadmahwave

20:38 | komentiraj (6) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.