Komentari On/Off

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (12)
Siječanj 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moj MSN:
meredith_grey_13@
hotmail.it


Sve sto trebate znat o meni:
Ime:Dora
Nadimak:Dory
Godina Rođenja:1994
Datum:01.08
Godine:13
Skola:Dolac
Razred:7a
Naj Frendica:Jockey,Anja
,Andrea,Klara,Ella
Sandra,Bruna
Miriam
Naj Frend:Eric,Claudio
David,Filip
Hobi:ples(ri-dance),odbojka,
francuski,engleski,itd
Volim:
-Sprite
-Svoju Sister

-Pizzu
-Svoje frendice
-Plesat
-Svoju ulicu i
sve frendove u njoj
-Svoju sobu
-Smijati se
-Zezat se sa mojom Linny
-Svoj psa Ringa
-Sumu i more
-Bašku
Ne volim:
-nekog
-umisljene
-cure koje lazu
-cure koje su ti frendice
pa upoznaju neku novu a tebe odjebu
-cure koje misle da se svi pale
u njih
-cure koje misle da su Bog a drugi smeće
-cure koje te spustaju u drustvu
-koje ogovaraju naj frendicu



Slikice!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Linkici:


-moja linny


-Anna

-Tizi i Anna

-Sandra

-Leti i Becca

-Jockey

-Elena

Neke Slatke Izreke::-)

-Neki ljudi chine svijet posebnim
samo shto zive u njemu
-Majka je najbolji prijatelj
kojeg nikada ne prersatesh
-Prijatelji su obitelj koju biramo
za sebe
-People just change.......
....i to full
-People just leave......
-Boys are wathever Friends are
4 ever
-4 ever Lowe

Kiss......

nedjelja, 29.04.2007.

VIDITE IDEJE!!!!








Kako lijepo sada imamo 4dana praznika(NIJE NESTO ALI I TO JE DOBRO)
DANAS sam bila u shoppingu u Torri de Europa a sutra dolazi Anna
kod mene bas je zabavno malo
cu ukrat ideju Tiziani jer mi nista ne pada na pamet(nadam se da se ne ljutis tizi)
napravit cu ljestvicu mojih frendica

1.na prvom mjestu su naravno moje naj frendice
Monika i Kristina
2.na drugom moja naj frendica sa plesa Anja
3.moje naj frendice iz glazbene Ella,Nina,opet Anja i Larisa

4.moje frendice sa Engleskog Tizi,Sara

5.moje frendice sa odbojeke Sara(jedna druga) Roberta

evo vam moj e-mail ako vam je dosadno pisite mi evo ga:
meredith_grey_13@yahoo.it
to vrijedi za:
-tizi
-saru
-eku
-ellu
-larisu
-robertu
-''mirandu''
-anju
-ninu
-i vise ne znam koga
onaj koji mi napise e-mail ili ostavi 20 komentara (ali ne po jedno slovo naj manje dva)
na blogu ce dobit 10 komentara i post posvecen njemu
ako nema blog onda smo post
molim vas komentirajte


| komentari (49) | print | # |

ponedjeljak, 16.04.2007.

Grey's Anatomy i Ellen Pompeo





evo vam nesto o meni ja VAM OBOZAVAM
seriju Grey's anatomy(uvod u anatomiju) a moja naj glumica je

smijehsmijeh
Ellen Pompeo (Meredith) sad cu vam nesto napisat o njoj i o seriji
Nova medicinska serija prati mukotrpan posao nekoliko stažista u bolnici u Seattlu. Glavni lik je Meredith Grey (Ellen Pompeo), koja ima tajnu ljubavnu vezu sa svojim šefom Derekom Shepardom (Patrick Dempsey), a kćer je poznate doktorice koja sada ima Alzheimerovu. Meredith nije jedina koja ima tajnu vezu sa šefom - tu je Christina Yang (Sandra Oh), koja skriva svoju vezu sa Prestonom Burkeom (Isaiah Washington). Izzie Stevens (Katherine Heigl), je bivši top-model, zbog čega trpi ismijavanja i vrijeđanja.Od važnijih likova, tu je naposljetku George O'Malley (T.R. Knight), koja je potajno zaljubljen u svoju kolegicu Meredith...
Sources report that Grey’s Anatomy star Ellen Pompeo did not appear in any interviews with her fellow cast members during a visit to the Monte Carlo Television Festival. Pompeo’s representative, Jennifer Allen, said it was at the request of the broadcasters that she be interviewed separately, but tabloids speculate that Ellen may have what is known as Diva-itis, if you know what we’re saying.
deaddeaddead
We’re saying she’s a diva!
The actress also had a fight with boyfriend, Chris Ivery, at one point getting out of a car and running down the street, shouting to the driver that Ivery is “not her husband” when told by the driver to get back in the car with her husband.
We’re guessing that previous reports of Pompeo’s reluctance to marry the ex-felon and current music producer may have some weight to them.
Ona je tako lijepa a decko joj je GROZAN!!!!
bas mi je zao ne mogu vam stavit fotkicu
ne jos ali uskoro....
greedygreedygreedy
idemo dalje ona je uspoređena sa mojom isto naj glumicom Misha Barton
nesto o njij zvijezda o.c-ja kao i Rachel Bilsom,Adam Brody,Ben McKenzie
no o njima kasnije
-hot teenage television soap opera, The OC, has been cancelled.
The final episode of the television drama will air on February 22 in the US, Fox TV and Warner Bros Television Production said today.
The finale "will deliver real closure to the series, to the story we began telling four years ago," series creator Josh Schwartz said in a statement.

"It will be fun and emotional and I think really satisfying. It is the finale we always planned to do."

The OC is aired by Network Ten in Australia, and is shown within days of its US broadcast.
namcornamcor
Based in the affluent Orange County city of Newport Beach in California, The OC was a big hit in its first season, in 2003-04, attracting a total audience of nearly 10 million in the US.

The show's story lines revolved around Ryan (Benjamin McKenzie), an outsider thrust into a heady new world of money and sex, and rich high school kids including Seth Cohen (Adam Brody) and Marissa Cooper (Mischa Barton) and their families.

The show did not sustain its momentum, dropping to about seven million weekly viewers during 2004-05 and then to fewer than six million last season.

Since returning in November, it's only drawn about four million viewers.
mahmahwavewavewave
The third-season finale's high drama, in which Marissa was killed in a car crash, did not turn the series around. This year found Ryan confronting the death of his one-time girlfriend and the man who caused it.

Others in the show's cast include Peter Gallagher, Kelly Rowan, Melinda Clarke, Rachel Bilson and Autumn Reeser. Former Neighbours star, Alan Dale, also featured in the first two seasons.

AP

to vam je o o.c nisam nasla o njoj pa cu posle i o drugima
sa o.c stavit cu vam mummy sve o njoj i o glumcima
ali kasnije ne sad u cetvrtak cu ga doradit
cerekcerekcerekcerekcerek
Danasnja tema je sta volim sta ne volim!!!
Pa pocnimo::::::::::

Sta ja volim:
ja volim svoje frendide i frendove
lazanje i sprite,colu i pastu
volim plesat i igrati odbojku
slusati muziku,volim svog psa Ringa
jednu osobu
ali to je tajna
to nije sve sta volim ali je sve cega sam se sad sjetila!!!



Sta je ne volim:
ne volim pokvarene ljude
one koji lazu
ljude koji te ogovaraju iza leda a prave se da su prijatelji
lopove,drogerase i pijance
glupu djecu i umisljenu
to je otprilike sve jos cu dodat ako treba!

HJELI STE POST DOBILI STE GA KOMENTIRAJTEEEEEEEE



| komentari (60) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.