~my black life~ all you can is love me!

31.12.2006., nedjelja

.......happy new year.......

…….upadzujo…….pozdrawwave……stha da napishem????lud………u petak je majne brother imo rođendansmijeh…….i doshli mu kumowithumbup…….oni imadu children (jedno 15, drugo 14, a treche 12)rofl…….i owo treche wam je mlađe od menme 3 dana :p zujo……..i ona me cijelo wrijeme zahebawala za Mateja koji ides a mnom na tennis a s njom in schoolheadbangburninmadheadbang……….popela mi se on wrh glawepuknucublabla……no dosta o tomsmijeh……dannas je SILWERSTROWO smijeh(waljd se tak pishe, ko che ga znatsmijeh)…….zasht to uopche postoji???????lud........zasht se uopche slawi NEW YEAR?????lud......ak neko zna nek napishethumbup……jel znate da je sljedecha godina godina swinje??? ---> po chineskomsmijehdead……ew stawit chu malo slichica…….pa odo ja uzhiwat u nowogodishnjem programu jer sam preljena za ishta drugo a mogla sam ich gdje god hochu i wratit se do 4 al normalno ja sam too mucho lijena za tozalivennutdeadsmijehroflrolleyes……. Ajte KoB!!!!!!!!!mah


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

zhao mi je al mi se wishe neda stawljat slika! :(
kiss!kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.