~my black life~ all you can is love me!

27.12.2006., srijeda

...........ew me.........

……….KoB!mah............prwo MERRY X-MAS!!!, ČESTIT & BLAGOSLOWLJEN BOZHICH ILI SRETAN BOŽO(kak god hochete) SWIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!party………..na badnjak nisam pisala jer mi se nije dalo, na Bozhich nisam skoro bila kod kuche a jucher sam prelazila igrcu koja sam dobila for X-massmijeh………kak owo mal one bi bilo jedan post opishat chu malo owe dosadne danezujo……..u subotu sam ishla ujtro na ispowijed sa Vikitorijom u 8:30bang…….a te nochi sam gledala Krug do negdje 3thumbup…….i stale mi u najwechi rednut…….ja htjela ich u manjismijeh..…i dođe swechenik i iz nasheg reda uzme 6 zadnjihthumbup…….tak da smo bile gotowe za 15 minutathumbup…..POUKA: uwijek ostani u redu u koji prwo dođesh!!!smokincool..........X-mas….tu ne znam kaj da napishemzujo……ew stha san dobila: black plishanu trenerku, 2 crne majicethumbup…….na jednoj pishe THE FACE OF AN ANGEL THE BODY OF A GODDESSsmijehsmijehsmijeh……dobiola sam igricu Scooby 2thumbup……a ostalo nije wrijedno spomenasmijeh…….osim slathishathumbupnjami……sthase josh desilo???lud…..e da ljutim se na IwOnUburninmad……..iWaNa je otworila neu blog pa posjetite!!thumbup........i etocool……odo ja sad widimo se sljedechom prilokm!party.....btw TNX NA 171 comentara!!!!!!!!!!smokinthumbuppartycerek.....ajte PoZzZ!!!!!!!!wave and welika cmoxica za swe koji owo chitaju i comentiraju!!!!!!!!kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.