~my black life~ all you can is love me!

14.12.2006., četvrtak

.....POZHAR.......

.......KoB!!!mah........diwan naslowsmokin......shwatit che te i zashtcool........ in schoolburninmad.......iz one lektire dobila 5thumbup.......tako trebathumbup.......owa iz likownog mi zakljuchila 5thumbup............danas in school:pisali test iz GEOMETRIJEburninmadburninmad........uuuuuuuu.........i test iz wjerobogburninmad.........imali glupi tjelesniburninmad........pitala RWATSKIheadbang.........i narawno TRESKA pitala i djelila keberchinr širom šoromburninmadheadbangburninmad..........je glupasmijeh........i nakon school ishle iwii, LaRy i jathumbup........onthe Slawonijathumbup........i tak iwana gledala noja (njenog boyfrenda)cool...a LaRy and ja ogowarale ga.smijeh......odjednom osjetimo mi neki dimdead.......pogledamo na 3binerolleyes....bili tam neki dechki koji su zapalili 3bine i cijele se dimilelud........malo nakon toga chijemo tiru-rirusmijeh..........doshla policija i fajrmenismijeh.......bash je bilo dobrothumbup.....sam stetha stho nisu zapalili schoolsmijehsmijeh....a ja wam sad moram na tenniscool.......pa budite pozdrawljeniwave!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.