< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (9)
Lipanj 2006 (16)
Svibanj 2006 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Ja i nitko više

evo nešto o meni...radi reda...

IME: Dora

PREZIME: Holer

DATUM ROĐENJA: 05.11.1991.

MJESTO ROĐENJA: Slavonski Brod

TRENUTNO SAM: 2.razred klasične gimnazije

VOLIM: SNOWBOARD na 1. mjestu, basket i Lovran =)

NE VOLIM: ljude koji su ljubomorni, dvolični i naravno prevaru

MOJA NEOSTVARIVA ŽELJA: zasad...pa skakati bungee jumping...

MSN: dorica_15@hotmail.com

E-MAIL: dorica15sb@yahoo.com

NJADRAŽE PJESME (8...HEHE)

1. Prljavo kazalište - Heroj ulice
2. Đorđe Balašević - O, Bože
3. Opća opasnost - Jednom kad noć
4. Drugi način - Piši mi
5. Thompson - Sine moj
6. Prljavo kažalište - Oprostio mi Bog, mogla bi i ti
7. Jinx - Smijem se
8. i ovdje su 2 pjesme: Merlin - Lažu me
Merlin - Ja sam na te naviko


evo 2 pjesme koje su mi najdraže:

Prljavo Kazalište - Heroj ulice

Uvijek sam zelio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Zelio sam biti heroj, heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.


Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Koji ce promijeniti bas citavi svijet.


Prisiljen da razmisljam, ja shvatio sam sve
Nisam roden da budem heroj
O ne ne ne.

Uvijek sam zelio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Zelio sam biti heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.

Da je neko drugo vrijeme
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet ...



Opća Opasnost: Jednom kad noć

Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne budu htjele
U strancu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedino voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćes li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sad kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.

....linkići i još neke gluposti....

DDangerous
OOrderly
RRealistic
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


dvije najvažnije stvari u mom životu:

myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout





...linkići...

blog.hr

ljudi koje znam:

JOSIP...thumbupthumbupthumbup
INA...kisskisskiss
Gabyca...ludludludlud
Helena...partypartyparty
Marinica
Labavić
Iva iz 3.r.
Tajana
Lucija
Betlach
Marijana (basket)
Ana 2.b
Mateja
Hana
Mia
Fabijan
karlovićka


dobri blogovi ljudi koje ne znam:

MARINAC
mračna rupetina
Šoky i Neo...bangbangbang
Holy Rock


ljudi iz Lovrana (Lvr):

lik koji ima PREDOBAR blog
Ines Lvr
Lovranska ekipa
...onaj čupavi...
Mirta
Dario

How cute!!!!!!

blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts




image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



blog layouts

blog layouts



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Najdraže pjesme

Opća Opasnost: Srce zna

Dan i noć mi smo bili zajedno
djelili smo snove i ono malo
što smo imali u džepu.

ja sam bio divlji
a ti si voljela baš to
tražili smo samo svoje
mjesto ispod sunca,

a gdje bi nam bio kraj
da te nisu odveli
dali su ti sve i još ti sve obećali.

al srce tvoje zna
da si sve izgubila
i jednom će ti reći
noć je hladna bez njega

a srce zna
što smo bili ti i ja
ja se još borim i neću stati
tebe su slagali ti si se predala.

kao leptir i cvijet
na dlanu jedne ljubavi
stajali smo sami
bez igdje ičeg
ali sretni kao malo tko

a sada ti se dive
za jedan osmijeh ti plaćaju,
hodat ćeš po zlatu
al nikad više nećeš biti sretna

a gdje bi nam bio kraj....


Đorđe Balašević - Svirajte mi jesen stiže dunjo moja

Toga jutra sam stigao putnickom klasom
a kuci sa stanice casom kroz baste i precice znane
kao u vojsci sam stekao druga do groba
i hronicnu upalu zgloba
suvenir na strazarske dane

usao sam na prstima,ma ti bese vec budna i brzo se prekrstila
rece proslo je ko za cas
bas si stigao dobro jer svatovi su tu do nas pa ce ti svirati
a ti ces birati

svadba bese ko svadba i sta da se prica
parada pijanstva i kice i poznata cura u belom

vec po redu pozeleh im zdravlja i srece
iz ruku mi otela cvece i sakrila pogled pod velo
tad me spazise cigani
kum je trazio pesmu al ja sam stigao briga njih
sirok osmeh i zlatan zub
znam da nije ti lako al danas nemoj biti grub
nego zapovedi sta ce mo svirati
svirajte mi jesen stize dunjo moja
jer se nadam
nek zazvone tambure u transu
znam da mi je pesma ova
za veselje i svatovac al ja moram cuti tu romansu
svirajte mi jesen stize dunjo moja al polako
da mi ne bi koja rec promakla
sklonte case i bokale razbio bih svet od sale
da je samo slucajno od stakla dunjo moja
retko odlazim kuci a pisem jos redje
i slike su bledje i bledje , a lepe potiskuju ruzne

Al nekad porucim pice i tako to krene
a stignem u svatove njene sve prave ljubavi su tuzne
Nikom ne pricam o tome, brzo dodje taj talas i znam cu da potonem
Spas mi donose cigani oni imaju srce za svakog od nas briga njih
oni me pitaju sta da sviraju
svirajte mi jesen stize dunjo moja jer se nadam
nek zazvone tambure u transu
znam da mi je pesma ova za veselje svatovac
al ja moram cuti tu romanu
svirajte mi jesen stize dunjo moja polagano
da mi koja rec ne bi promakla
sklonte case i bokale razbio bih svet od sale
da je slucajno od stakla, dunjo moja...


Marina Perazić - Kolačići

Grad je tako siv i hladno je
a jutro me zadirkuje
da sam blesava
sto sam nervozna
jer ne znam gdje si sad

Kao rumeni kolacici
djecaci hodaju po ulici
i bas sam blesava
sto sam nervozna
jer ne znam gdje si sad

Ref. 2x
Pojest' cu sve kolacice
tebi u inat postat' cu debela
sve djevojke
nece biti slatke kao ja

nedjelja, 27.05.2007.

...nakon trsata i godina dana...

...prvo, ono službeno...u subotu je bilo godinu dana od kad ja imam ovj blog...mislim da to zaslužuje pljesak...(nemam običaj stavljati smile-iće po blogu, al za ovu priliku napravit ću izuzetak...)...thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbup ...mislim da slika govori više od 1000 riječi...želim zahvaliti svima koji čitaju moje gluposti skroz od početka (iako milim da takvih nema, al evo...pozz Hrvoju iliti Krci koji dođe tu i tamo, al od početka ga čita...)...ne želim sad tu pisat neki dvometarski post o tome, al evo ukratko...ja sam u godinu dana promjenila neka stajališta, mišljenje i odnos prema mnogo čemu...eto, to je bilo ono službeno...

..a sad...TRSAT...


...ma nešto predivno...700 mladih na jednom mjestu...svi pjevaju, plešu i zabavljaju se...ma super je bilo...upoznala sam jako puno ljudi...s nekima sam učvrstila svoje prijateljstvo...a s nekima ostala na istoj razini kao i prije, no dobro...

...imali smo radionice...razgovarali smo o Kristu i vjeri...super je bilo...jučer sam bila u radionici koja je išla po Rijeci i pjevali smo, plesali i veselili se...nešto slično je bilo i u Brodu...na Korzu...kad je bilo Kapitul našeg posručnog bratsva...ma super, stvarno...ljudi su rekli da je super to što možemo javno svjhedočiti pred svima da smo dio Kristove zajednice i da nas toga nije stid niti strah...salžem se s tim jer nisu svi hrabri suočiti se s javnošću...mislim, pokazati sebe pred svima...iako smo bili u skupini od 30-ak ljudi, opet imaš neku dozu straha da će netko krivo pomisliti o tebi ili slično...

...ali ako vjerujemo u Krista, onda ništa nije teško...moto susreta je bio "Usudimo se živjewti Evanđelje"...ma kažem vam, bilo je genijalno...ja se iskreno nadam da ću biti još koji puta svjedok takvim susretima jer to je uvijek lijepo...uvijek nešto novo naučiš, dobiješ neke odgovore na neka svoja unutarnja pitanja i družiš se s ljudima...

...eto, to je od mene...oprostite na nepisanju postova ali stvarno sam čuvala svu inspiraciju za susret...i tamo sam ju podjelila sa svima...eto, pozdrav svima, a posebno onima koji čitaju moj blog i bili su na Trsatu (iako ne vjerujem da itko osim Katarine ide na Framu, mislim, od vas koji čitate ovo...)...pozzdrav svima i BVB...



| say whatever (27) | Printaj | ...nakon trsata i godina dana... |

srijeda, 09.05.2007.

Krizma ili samo privid

...evo sad sam se vratila s crkvenog vjeronauka za Krizmu...pričali smo o tome što nam se sviđa, a što ne...budući da idemo još jednu godinu, imamo vjeronauk svaka dva tjedna...većina je rekla da im se sviđa što se družimo (no ne bih se baš s tim složila), i da je dobro što to imamo svaka 2 tjedna...rekli su im da im se ne sviđa to što nemamo tema za razgovore i što šutimo...ja se definitivno slažem s vjeroučiteljem (nazovimo ga tako)...rekao je da tu on ne može ništa...mi biramo teme i na nama je da taj susret prilagodimo sebi...mene osobno smeta što neki te susrete shvaćaju kao nešto što se mora ili tako nešto...osobno, ne sviđa mi se to što se neki ponašaju kao djeca...to sam i rekla...ali mislim da me nitko nije ozbiljno shvatio...ne znam, ja sam mislila da će taj crkveni vjeronauk biti nešto poput pričanja o Kristu i vjeri...no prevarila sam se...naša grupa se ponaša kao djeca od 8 godina...užasno primitivna razmišljanja 0o svijetu i o vjeri...ne znam, razočarala sam se...zato i jesam dio Frame...jer smo svi kao jedno...zato mislim da se sakrament Krizme polako pretvara u nešto što se prima radi reda...onak, kud i svi tamo i mali Mujo...ne znam, to je meni užasno glupo...

...eto, ako ima tko šta dodat, komentirat, kritizirat ili što već...samo dajte...svaki komentar je dobrodošao..


i da...evo opet stavljam link do testa...rješite ga...koliko znate o meni...




12.5.2007. 15:51

...ljudi sad sam promjenila dizajn...znam da vam onaj ide na živce pa eto...nije mi se dalo pisat novi post zbog dizajna...pussa



| say whatever (65) | Printaj | Krizma ili samo privid |

nedjelja, 06.05.2007.

...bjelolasica...

...evo, vratila sam se bjelolasice...bilo je super...mi košarkašice smo 2, košarkaši 1, a nogometaši isto 2...zadovoljni smo ali, kao i uvijek, moglo je i bolje...upoznali smo Zadarne...super su dečki...smijali smo se stalno...prvu noć, s etka na subotu, smo s njima bili do pla 4...zezali smo se...nas 8 cura i njih 3 dečka...a sinoć smo se zezali do pola 3 jer smo morali nazad u sobu...išao je prof. Tolić po sobama tak da smo morali ići...ma bilo je super...

...sad mi je krivo to je bilo tako kratko...ipak je istina ono "Sve što je lijepo, kratko traje"...užasno mi je krivo...bilo mi je i više nego dobro...upoznala sam dečka koji je maturant i koji će ići na bogsloviju...ja se njemu iskreno divim...ne znam, mislim da ja to ne bih mogla...no, dečko je super...nemam ništa protiv toga da ide na bogosloviju...svatko ima pravo izbora...pa tako i on...kažem, divim mu se na takvoj odluci...

...od jučer poslijepodne pjevam od Opće opasnosti: Jednom kad noć...pjesma mi je preljepa...tako da sam odlučila prozvati tu pjesmu "Pjesam Bjelolasice"...to je Robi svirao pa je meni, ponovo, ušla u uho...heheheheehe...

...sutra škola...ne znam je li drago ili ne...shvatila sam da ja zapravo na jedan način volim ići u školu...ne toliko zbog same škole, koliko zbog nekih ljudi...neću imenovat, neći će se oni sami...shvatila sam koliko mi ta prijateljstva zapravo znače...ne znam što bih ja bez njih...stvartno...ti ljudi su tu baš kad ih trebaš...i nikad, bar ne do sad, me nisu iznevjerili u bilo kojem kontekstu iliti smislu...ne znam, jednostavno sam shvatila da mi jako puno toga znače u životu...

...ljudi, oprostite na prefilozofskim mislima...ne znam, dođu mi trenutci kad osjećam veliku potrebu biti u potpunosti iskrena na način da to kažem kao neki filozof...znam da je to na kakav-takav način glupo...ali eto...

...odoh sad...iako sam spavala u busu, opet sam umorna...nadam se samo da ću se moć probuditi sutra ujutro...hehehehe...eto, ovim putem želim da se naš Vice oporavi i da mu sve bude u redu s koljenom...

...pussa svima...



napisano 8.5.2007. u 19:19


molim da rješite test čili je link ovdje

koliko znate o meni



| say whatever (12) | Printaj | ...bjelolasica... |

četvrtak, 03.05.2007.

...teško je ponekad reći ono što misliš a da te drugi ne osude i ne smiju ti se...

„ U početku bijaše Riječ
I Riječ bijaše od Boga
I Riječ bijaše Bog“

(Iv, 1,1)

…sad bi pametni ljudi ovo komentirali…a budući da ja sama sebe svrstavam među „pametne“ i ja ću…mogu reći da je ovaj dio Svetog pisma meni najbolji…Bog je tu Riječ utjelovio u Isusu Kristu…koji nama pomoću Božje Riječi objavljuje svoje uskrsnuće i svoj ponovni dolazak na Zemlju…

„Ja i Otac jedno smo“ (Iv, 10,30)

…evo, ovo pokazuje da je zapravo Krist utjelovljena Riječ Božja…a da nema Riječi ne bi bilo ni mene ni tebe ni nikog od nas…nitko zapravo ne bi postojao…sve bi bilo prazno…no budući da je Bog pomoću Riječi stvorio sve ovo što postoji, možemo biti sretni što ta Riječ postoji…

…i zato trebamo biti zahvalni Bogu za to što nam je dao mogućnost da živimo…ovaj post trebao je govoriti o nečemu što čitamo stalno u medijima…a to je smrt…netko je ubio nekog…ja zapravo ne razumijem nešto…možda previše filozofiram no, ja ne vidim razlog zašto netko oduzima nekom život…taj život je jedan jedini…i nitko nikome ga nema pravo oduzet…jedino Bog…i On je taj koji će odrediti početak i kraj…a ne netko drugi…kad god čitam da je netko nekog ubio ja ne mogu vjerovati…shvaćam da ljudi misle da ako na svijetu ne bude tog čovjeka, njihov će život biti ljepši, bolji i lakši…možda život hoće, ali njegova savjest nikada neće…nikad neće moći otići spavat a da ne pomisli na to što je učinio…čak i najveći kriminalac i masovni ubojica ne spava mirno…uvjerena sam u to…i dođe mu da ponekad odustane od tog svog posla i napokon prizna sve…no shvati da su posljedice prevelike…a te posljedice i moraju biti velike jer nitko nema pravo oduzeti nekome život…samo Bog i nitko više…jer on nam ga je i dao…


…neću previše filozofirat…samo sam htjela reći ono što mi se trenutno vrti po glavi…evo, kao što ste vidjeli napisala sam post…nakon nekog vremena napokon nešto PAMETNO…sve ovo prije je bilo na blef…al evo…i da…dobila sam comp nazad tako da sad očekujte redovito postove…pozz svima…



| say whatever (6) | Printaj | ...teško je ponekad reći ono što misliš a da te drugi ne osude i ne smiju ti se... |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.