< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (8)
Kolovoz 2006 (9)
Lipanj 2006 (16)
Svibanj 2006 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

Ja i nitko više

evo nešto o meni...radi reda...

IME: Dora

PREZIME: Holer

DATUM ROĐENJA: 05.11.1991.

MJESTO ROĐENJA: Slavonski Brod

TRENUTNO SAM: 2.razred klasične gimnazije

VOLIM: SNOWBOARD na 1. mjestu, basket i Lovran =)

NE VOLIM: ljude koji su ljubomorni, dvolični i naravno prevaru

MOJA NEOSTVARIVA ŽELJA: zasad...pa skakati bungee jumping...

MSN: dorica_15@hotmail.com

E-MAIL: dorica15sb@yahoo.com

NJADRAŽE PJESME (8...HEHE)

1. Prljavo kazalište - Heroj ulice
2. Đorđe Balašević - O, Bože
3. Opća opasnost - Jednom kad noć
4. Drugi način - Piši mi
5. Thompson - Sine moj
6. Prljavo kažalište - Oprostio mi Bog, mogla bi i ti
7. Jinx - Smijem se
8. i ovdje su 2 pjesme: Merlin - Lažu me
Merlin - Ja sam na te naviko


evo 2 pjesme koje su mi najdraže:

Prljavo Kazalište - Heroj ulice

Uvijek sam zelio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Zelio sam biti heroj, heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.


Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Koji ce promijeniti bas citavi svijet.


Prisiljen da razmisljam, ja shvatio sam sve
Nisam roden da budem heroj
O ne ne ne.

Uvijek sam zelio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Zelio sam biti heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.

Da je neko drugo vrijeme
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet ...



Opća Opasnost: Jednom kad noć

Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne budu htjele
U strancu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Jer nije ostalo tamo
Gdje je jedino voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćes li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sad kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.

....linkići i još neke gluposti....

DDangerous
OOrderly
RRealistic
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


dvije najvažnije stvari u mom životu:

myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout





...linkići...

blog.hr

ljudi koje znam:

JOSIP...thumbupthumbupthumbup
INA...kisskisskiss
Gabyca...ludludludlud
Helena...partypartyparty
Marinica
Labavić
Iva iz 3.r.
Tajana
Lucija
Betlach
Marijana (basket)
Ana 2.b
Mateja
Hana
Mia
Fabijan
karlovićka


dobri blogovi ljudi koje ne znam:

MARINAC
mračna rupetina
Šoky i Neo...bangbangbang
Holy Rock


ljudi iz Lovrana (Lvr):

lik koji ima PREDOBAR blog
Ines Lvr
Lovranska ekipa
...onaj čupavi...
Mirta
Dario

How cute!!!!!!

blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts




image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



blog layouts

blog layouts



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Najdraže pjesme

Opća Opasnost: Srce zna

Dan i noć mi smo bili zajedno
djelili smo snove i ono malo
što smo imali u džepu.

ja sam bio divlji
a ti si voljela baš to
tražili smo samo svoje
mjesto ispod sunca,

a gdje bi nam bio kraj
da te nisu odveli
dali su ti sve i još ti sve obećali.

al srce tvoje zna
da si sve izgubila
i jednom će ti reći
noć je hladna bez njega

a srce zna
što smo bili ti i ja
ja se još borim i neću stati
tebe su slagali ti si se predala.

kao leptir i cvijet
na dlanu jedne ljubavi
stajali smo sami
bez igdje ičeg
ali sretni kao malo tko

a sada ti se dive
za jedan osmijeh ti plaćaju,
hodat ćeš po zlatu
al nikad više nećeš biti sretna

a gdje bi nam bio kraj....


Đorđe Balašević - Svirajte mi jesen stiže dunjo moja

Toga jutra sam stigao putnickom klasom
a kuci sa stanice casom kroz baste i precice znane
kao u vojsci sam stekao druga do groba
i hronicnu upalu zgloba
suvenir na strazarske dane

usao sam na prstima,ma ti bese vec budna i brzo se prekrstila
rece proslo je ko za cas
bas si stigao dobro jer svatovi su tu do nas pa ce ti svirati
a ti ces birati

svadba bese ko svadba i sta da se prica
parada pijanstva i kice i poznata cura u belom

vec po redu pozeleh im zdravlja i srece
iz ruku mi otela cvece i sakrila pogled pod velo
tad me spazise cigani
kum je trazio pesmu al ja sam stigao briga njih
sirok osmeh i zlatan zub
znam da nije ti lako al danas nemoj biti grub
nego zapovedi sta ce mo svirati
svirajte mi jesen stize dunjo moja
jer se nadam
nek zazvone tambure u transu
znam da mi je pesma ova
za veselje i svatovac al ja moram cuti tu romansu
svirajte mi jesen stize dunjo moja al polako
da mi ne bi koja rec promakla
sklonte case i bokale razbio bih svet od sale
da je samo slucajno od stakla dunjo moja
retko odlazim kuci a pisem jos redje
i slike su bledje i bledje , a lepe potiskuju ruzne

Al nekad porucim pice i tako to krene
a stignem u svatove njene sve prave ljubavi su tuzne
Nikom ne pricam o tome, brzo dodje taj talas i znam cu da potonem
Spas mi donose cigani oni imaju srce za svakog od nas briga njih
oni me pitaju sta da sviraju
svirajte mi jesen stize dunjo moja jer se nadam
nek zazvone tambure u transu
znam da mi je pesma ova za veselje svatovac
al ja moram cuti tu romanu
svirajte mi jesen stize dunjo moja polagano
da mi koja rec ne bi promakla
sklonte case i bokale razbio bih svet od sale
da je slucajno od stakla, dunjo moja...


Marina Perazić - Kolačići

Grad je tako siv i hladno je
a jutro me zadirkuje
da sam blesava
sto sam nervozna
jer ne znam gdje si sad

Kao rumeni kolacici
djecaci hodaju po ulici
i bas sam blesava
sto sam nervozna
jer ne znam gdje si sad

Ref. 2x
Pojest' cu sve kolacice
tebi u inat postat' cu debela
sve djevojke
nece biti slatke kao ja

nedjelja, 24.09.2006.

...

...evo i mene...nakon 6 dana... nije mi se dalo pisat postove, stvarno...sorry svima...mislim, onima koji čitaju postove...ne da mi se ništa zadnjih dana..od kad sam se luuuuuud zaljubila u jednog preslatkog dečka...taj dečko, xy, je presladak, fora i čini mi se da mu se sviđam...jeeeeee...ma ne znate kak sam happy...baš mi se sviđa...što se tiče škole, sve je super...samo što me nervira glupa biologija..ali nema veze...kažem vam, preko sveg se može preći akd si zaljubljen... i mogu vam reći da mi se sviđa sva ta neizvjesnost... on ne zna da mi se sviđa, a ni ja ne znam da li se ja njemu sviđam... kako slatko i romantično... i da, shavtila sam neke stvari a jedna od tih je... BASKETBALL IS PART OF MY WHOLE LIFE... i drugo... _ _ _ _, VOLIM TE

MySpace Layouts

MySpace Layouts



ZA MIRHU...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



ZA HRVOJA

Myspace layouts

Myspace layouts



I ZA MOJU JEDINU LJUBAV...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



TO BI BILO SVE, MOŽDA JOŠ KOJA SLIČICA, ALI OD TEKSTA NIŠTA... BYE I DO SLJEDEĆG PISANJA...

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



_ _ _ _,

MySpace Layouts

MySpace Layouts




| say whatever (3) | Printaj | ... |

ponedjeljak, 18.09.2006.

...self distrution...

...ne znam, stvarno, ovo je postalo ubitačno...zar sam ja jedina negativna osoba u cijeloj ovoj priči...možda si umišljam to, ali počela sam shvaćati da se jedna od rijetkih cura koje su mi super, ljuti na mene...to me dotuklo...sad mi nije do ničeg...stvarno mi se ne da ništa...a danas izgleda imam trening...misil da ću odustati od košarke...toliko mi svi idu na žice, da mi dođe da počnem plakati...ne znam šta da radim...nekad me uhvati euforija, a nekad treba sasvim mala stvar da briznem u plač...možda je to pubertet, ali misim da je nešto drugo...pa ne moguće da se svima događaju stvari kao meni...uspjela sam dovršit pjesmicu koja objašnjava moj život ukartko...objavit ću je najvjerovatnije u sljedećem postu jer mi je spremljena na drugom compu...evo, izgubila sam svu inpiraciju...ne znam kad će biti sljedeći post jer sam sad (ponovo) u fazi tuge i svega što ide uz to...do sljedećeg pisanja...

P.S. pozz IVIi, BORISU,Anabeli, Luki, Franu i ostaloj ekipi iz mog razreda...i da ne zaboravim...veliki pozz HELENI i Karlu...



| say whatever (8) | Printaj | ...self distrution... |

petak, 15.09.2006.

...evo i mene...

...vidim da ste se zabrinuli za mene...ma ne morate...sa mnom je sve po starom...ma skoro sve po starom...kao što možete pretpostavljat, ja sam se opet zaljubila...ne znam da li sam to spominjala, ali do danas je taj dečko bio zauzet, ali od danas je slobodan...ali ako Bog da, ne zadugo...hahahahaha...ali naravno, to su samo moje maštarije...koje tko zna kad će se pretvoriti u stvarnost...ma ne znam stvarno šta da pišem...nemam inpiracije...nije mi danas dan...sva sma neka bolesna...ne znam šta mi je...ah da, skoro zaboravih...jučer sam bila kod maje na kirvaju...bilo je ok...bili smo do 3 ujutro...ili oko 3...vjerovatno me grlo od toga boli, ali ok...jedino što mi je MALO išlo na živce, a to je što su svirali samo narosnjaci...al ok, sve 5...evo, nemam više nikakve inspiracije...mislim da sam ju izgubila svui...c ya do sljedećeg pisanja



| say whatever (8) | Printaj | ...evo i mene... |

utorak, 12.09.2006.

...moj novi postich...bez inspiracije...pisano bez redosljeda radne i bez bilo kakvih naznaka da je sa mnom sve u redu tj. da nije u redu...

...kao što iz naslova vidite, ovo će biti mali postić...ništa pretjerano...tek toliko da ne kažete da me nema dugo...i šta je ovo rađeno s blogovima...odjednom neke kartice poput SPREMLJENI postovi i tako to...možda je to razlog zašto se nije moglo ići na blogove...ma dosta o tome...danas mi je bilo super u školi, ali sam saznala dosta stvari i osim toga shvatila sam dosta stvari...shvatila sam da postoje ljudi koji su tu samo da te iskoriste i ništa više...i kad ti to ne želiš onda se naljute...ma dajte molim vas...pa nisam ja vaše potrčkalo...i da, saznala sam svašta toga ali vam na žalost ne mogu reći jer nije baš za javnost...mislim, to mi je rekla osoba A koja je to saznala od osobe B o kojoj se to radi...rekla bih vam ali me je osoba A zamolila da ne govorim jer ću ju uvalit u gabulu...no, kako bilo da bilo, danas imam trening...NEEEEEEEEEE...neda mi se ići...samo mi se spava...i ništa drugo...i da, stalno mi se nešto jede...ali nema veze...ne znam stvarno šat da pišem...no inpiration...a da, sutra OPET imam latinki...izać će mi na uši...i onda VJERONAUK...ajde nešto super u cijelo tjedno...ma fra Luka je zakon...lud čovjek definitivno...al je super...nakon vjeronauka imam fiziku...ok predmet...ne žalim se...ja ga znam, ali ne onako kako sam mislila...mislila sam da neću ništa znati...ipak smo mi u 2 godine promjenili 4 profesora...nakon fizike imam povijest...Jonjić je ok...misli, zahtjeva dosta ali i objašnjava jako dobro...sve objašnjava kroz neke priče i pričic, legende, tragedije...mislim da je ok profesor...zatim likovni...a ne znam kakav je jer dok smo imali likovni prošli sat, ja sam bila doje na sistematskom...i kao šećer na kraju, engleski...Majićka je super...samo priča engleski...tu i tamo nešto objasni na hrvatskom, ali 98% sata prođe na engleskom jeziku...pa zato i učimo engleski...a ne kao kod Ćurke...samo pričamo o tome da nitko ne može stvoriti umjetno vrijeme i da nitko osim Ivane Ćurak ne zna ništa...da smo svi glupi, jedino je ona pametna...ja nemam namjeru vrijeđat ni bilo što protiv Ivane, samo kažem da je Ćurka bila toliko glupa da je to neshvatljivo...i eto...došao je i kraj mog POSTIĆA...mislim da nije baš postIĆ...misli, čini mi se tako...no kako bilo da bilo...do sljedećeg pisanja...mahmahmahmahmahmahmahmah

P.S. Šoky, vidiš da ne pišem postove svaka 2 dana...prošlo je ČAK 4 od zadnjeg...hahahahahahanutnutnutnutnutnutnutnut

P.s.s. vidite koliko je sati......hahaahhahahahahahahahahahahaha.....

petak, 08.09.2006.

...

...što reći...završio je prvi školski tjedan...danas je u školi bilo super...fra Luka je zakon...mislim da znam koji mi je najdraži predmet...a ako se pitate kako sam ja dans to vam je malo komplicirano...od kas sam došla kući, postala sam nekako tužna, nesigurna...kao da nisam dobila ono što sam očekivala...sad imam osjećaj da sam možda nekakvo glupo, umišljeno derište...ne znam zašto...možda i jesam...i da, cijeli dan se osjećam nekako glupo jer svi znakovi upućuju da se ja sviđam dečku koji se meni sviđa...ali to vjerovatno nije istina...ma, kako bi to bilo istina kad sam JA u pitanju...znam da sam već posatla dosadna s tim da ja nemam sreću u ljubavi, ali činjenice uvijek ostaju činjenice...tu ne možete ništa...btw. ako itko zna šta da mi kaže na moje sranje od ljubavi, slobodno, nije važno jer to pozzitivno (gativno što bi dominik rekao) ili negativno...do sljedečeg pisanja...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



| say whatever (25) | Printaj | ... |

srijeda, 06.09.2006.

...just me and nobody else...

...došlo vrijeme da se momci žene, stiglo doba da se ljubav proba...ovo je stih iz jedne pjesme, al ne odnosi se na mene...al ne dira me to baš previše...nego, danas je bilo super...baš mi se sviđa u novom razredu...super mi je...sjedim s gabrijelom, ispred mene su anabela i luka, a iza mene anna maria i martina....baš sam u dobrom društvu...danas sam pod fizikom napravila nešto što nisam mogla vjerovat da mogu...rekla mi je raska da bi trebala dobit 5+ iz fizike...zato što sam neke zadatke riješila točno...ali što je najbolje mi nisamo takve zadatke rješavali u osnovnoj...kako zakon...no dosta mog hvalisanja, još ćete reći da sam umišljenja...kako bilo da bilo, znam da mi je u školi super, pa sam zato happy...shvatila sam da je ljubav sporedna stvar u mom životu...shvatila sam ono što sam odavno trebala... ali bolje ikad neko nikad...ljudi vidimo se...ne da mi se ubacivat slike...c ya soon



| say whatever (7) | Printaj | ...just me and nobody else... |

ponedjeljak, 04.09.2006.

...moj prvi dan...i harry potter...

...evo, prošlo je i to...prošao je prvi dan škole...mislim, nije još prošao, još traje, ali znate na šta mislim...upoznala sam dosta ljudi...obnovila jedno staro prijateljstvo...i sprijateljila se s par cura...kako mi je bilo u školi?...pa mogu vam reći super...sa mnom u razred idu ćuk i fran samadžić...danas su njih dvojica toliko provaljivali glupost, da je to neviđeno...mislim da će mi biti super...i kako šoky kaže, mislim da će mi ubrzo prestati nedostajati škola...danas nismo ništa posebno radili osim što smo rješavali zadatke iz matematike...nisam baš toliko zaboravila koliko sam mislila...ipak znam nešto...pa nisam ja bezveze dobila jedina 5 iz zadnjeg testa iz matematike u 8. razredu...no bilo kako bilo, još ne mogu shvatiti da postoje ljudi koji su već krenuli učiti za naredni sat...ma znate šta ću vam reći...baš me briga...ne znam šta da više pišem...nisam u bedu i nemam inspiracije za pametnim rečenicama tako da ću sad napisati nešto za HARRY POTTER fanove...

za početak nekoliko informacija o 6. i 7. knjizi Harry Potter

- 6. i 7. knjigom završava priča o Harryju. Neće biti potrebe za dodatnim nastavcima.
- Upoznat ćemo novog ministra magije. Fudge će biti smijenjen.
- Saznat ćemo što se dogodilo s Hagridovim polubratom Grawpom.
- Dursleyjevi se pojavljuju i u šestoj knjizi, ali će se tamo Harry zadržati vrlo kratko. Manje od četiri tjedna.
- U šestoj knjizi Cho Chang više nije Harryjeva simpatija. J.K govori da je ono bila samo avantura.
- U 6. i 7. knjizi J.K «objašnjava» zašto je «ubila» Siriusa.
- Harry u 6. knjizi postaje mnogo mnogo moćniji!
- Saznati ćemo zašto Dumbledore ima potpuno povjerenje u Snapea.
- Saznati ćemo što se dogodilo s Crvorepom AKA Peter Pettigrew
- Saznati ćemo razlog mržnje između Siriusa i Snapea!
- U 6. knjizi upoznat ćemo Snapeov najveći strah (sjetite se bauka).
- Hermiona i Draco nikada neće biti zajedno (kao zaljubljeni par).
- Saznati ćemo što je Dudley ugledao kada je vidio dementore (kada čovjek ugleda dementore u glavi vidi najstrašnija siječanja iz svog života).
- U 6. knjizi saznati ćemo razlog zašto je Harry preživio Voldemortov napad, i zašto Voldemorta nije ubila povratna čarolija.
- Upoznati ćemo Narcissu Malfoy – Dracovu majku.
- Saznati ćemo tajne Harryjeva ožiljka u obliku munje.
- Plačljiva Myrtle pojavljuje se opet, kao i Tonks.
- Saznati ćemo zašto je Tom postao Voldemort. Sve o njegovom djetinjstvu!
- U 6. knjizi čarobnjački svijet je u «pravom» ratu.
- Saznati ćemo mnogo više o Potterovim obitljeskim odnosima.
- Šesta knjiga je kraća od 5. knjige.
- J.K je izjavila kako u 6. i 7. knjizi više nećemo susretati nove učenike drugih nacionalnosti.
- Vrlo je važno za fabulu to što Harry ima majčine oči.
- Upoznati ćemo nove Hagridove «kućne ljubimce».
- Harry se nikada nije služio modernim «bezjačkim» tehnologijama kao što je kompjuter, Internet ili PSX.
- Tajna zvana «Lily Potter» biti će otkrivena!




...odgovori na neka pitanja HP fanova

- Dumbledore i Harry nisu rođaci
- Harry nije u nikakvoj krvnoj vezi s Voldemortom ili Salazarom Slytherinom
- Lily Potter nije živa (premda mnogi imaju različite teorije o tome kako je mogla preživjeti Voldemortov napad. Jedna od meni najzanimljivijih je da se pretvorila u mačku.)
- J.K neće napisati knjige koje govore što se događalo s poznatim likovima prije Harryjeva rođenja.
- Krivonja nije animagus
- Neville nije sin Petera Pettigrewa AKA Crvorepa
- Remus Lupin nema brata blizanca
- J.K. neće glumiti ni u jednom filmu
- Harry Potter neće biti novi ministar magije


...novo-stare činjenice ili ponavljanje gradiva

- Fred i George Weasley rođeni su 1. travanja, pučki «1.april» – dan šale
- «Ginerva» je prvo ime Ginny Wasley
- Author Weasley ima dva brata
- Molly Weasley se djevojački prezivala «Prewett»
- Dean Thomas se u prvoj verziji prve knjige zvao Gary
- Harryjevo srednje ime je «James»
- Hagrid, Lily, i James bili su u Griffindoru (Hagrid nije bio Hufflepuff)
- Lily Potter se djevojački prezivala «Evans»
- U Hogwartsu se obrazuje 1000 učenika
- James Potter bio je gonič u metlobojskom timu Gryffindora
- Hermiona je rođena 19. rujna, a Ron 1. ožujka
- James Potter je od oca naslijedio ogrtač nevidljivosti i mnogo novca
- Čarobnjaci žive mnogo duže od bezjaka
- 1 Galleon = 8€
- Dumbledore ima 150 godina, McGonagall ima 70 godina, a Snape 35-36 godina
- Moto Hogwartsa je "Draco Dormiens Nunquam Titillandus!" ili na naški "Ne diraj zmaja dok spava!"
- Sretni ljudi ne postaju duhovi
- Tijekom praznika u Hogwartsu od profesora ostaju samo Filch, Hagrid, i Dumbledore
- Većina profesora Hogwartsa ima suprugu/supruga, ali J.K nije mnogo pisala o tome jer to nije važno za priču.
- Aragog je Acromantula
- Mačke su vrlo važne u HP knjigama (Krivonja, mačka gospođe Figgs, Gospa Norris, itd.)
- Azkaban se nalazi negdje u sjevernom moru
- Bez čarobnog štapića se mogu izvesti ne kontrolirane i spontane čarolije (kao što se Harryju dogodilo kada je iz ljutnje napuhao tetu)
- Bezjačke škole nisu obavezne za čarobnjačku djecu (pri tome se misli na pohađanje bezjačkih razreda do 11. godine života, kada čarobnjačka djeca obično budu pozvana u Hogwarts, Durmstrang itd.)


...važne (ne)sitnice...

1.
Ideja o Harryju Potteru sinula je J.K Rowling na putovanju vlakom iz Manchestera u London. Kako kod sebe nije imala olovku te stoga nije mogla zapisati svoje zamisli, cetiri sata putovanja provela je razmišljajuci o Harryju Potteru i svijetu u kojem živi. Do sada je prodano više od 250 milijuna primjeraka knjige, a njeni romani prevedeni na 62 jezika, ukljucujuci latinski i starogrcki.

2.
U romanu Harry Potter i Kamen mudraca Harry susrece Zrcalo Aljež, u kojem ugleda sebe okruženog svojom obitelji. Ako se unatrag procita natpis koji se nalazi na vrhu zrcala, otkriva se poruka: «Ne pokazujem ti lice, vec najdublju želju tvog srca».

3.
J.K Rowling je zahtijevala da svi glumci u filmovima o Harryju Potteru budu iz Velike Britanije, premda su ipak dopuštene iznimke za Richarda Harrisa, koji je igrao ulogu Dumbledorea, i Brendana Gleesona, koji je igrao Jednookog Moodyja, obojicu Irce. Iako su americki glumci Rosie O`Donnel i Robin Williams toliko željeli igrati u filmu da su unaprijed pristali glumiti besplatno, do sada im nije ponudena ni jedna uloga. Premda je prvi izbor za redatelja bio Steven Spielberg, on je želio da ulogu Harry Pottera dobije Joel Osment, pa je na kraju Warner Brothers odlucio taj posao povjeriti Chrisu Columbusu, kojem je slavu donio njegov film Sam kod kuce.

4.
Ime Voldemort (t se ne izgovara) preuzeto je izravno iz francuske fraze vol de mort, što znaci let smrti!

5.
Rijec bezjak je 13. ožujka 2003. godine uvrštena u Oxford English Dictionary Online, a sada se takoder može pronaci u posljednjem izdanju Oxford Dictionary of English.

6.
Shirley Henderson – koja glumi Placljivu Myrtlu duha 14-godišnjakinje koju je ubio bazilisk – napunila je 40 godina ubrzo nakon završetka snimanja cetvrtog filma.

7.
U rujnu 2002. godine u Austriji se otvorila škola carobnjašstva i vješticarenja. Na putu prema Carobnjackoj diplomi, tijekom tecaja koji traje 6 semestara, polaznici mogu slušati predavanje o otrovima, povijesti magije i meditaciji, kao i astrologiji te proricanje sudbine!

8.
Alfonso Cuaron, redatelj filma Harry Potter i zatocenik Azkabana nekoliko se puta pojavljuje u filmu: kao carobnjak u Šupljem kotlicu te portretu koji visi na jednom od zidova Hogwartsa. Njegova kci je beba na portretu koji visi do Debele dame na ulasku u gryffindorsku društvenu prostoriju. Chris Columbus takoder je ubacio svoju kcerku u filmove koje je režirao: Elanor Columbus igra ulogu Susan Bones, a ostala njegova djeca našla su svoje mjesto medu statistima.

9.
Nastojeci za potrebe filma stvoriti dementore, Alfonso Cuaron potrošio je šest mjeseci pokušavajuci napraviti lutke koje bi se mogle snimati pod vodom. No, kako je njegovu ideju odviše bilo teško izvesti, odustao je od nje. Umjesto na taj nacin, dementori su stvoreni pomocu kompjutorske tehnologije, a kao trag prvotne ideje se u scenama u vlaku, u kojima se pojavljuju dementori, u pozadini cuje etericna glazba koja sugerira lelujavi podvodni ugodaj.

10.
Djeca imaju vecu moc nego što su svjesna – prije nego što je osmogodišnja Alice uvjerila svog oca Nigela Newtona, predsjednika izdavacke kuce Bloomsbury, da joj nabavi još poglavlja koja bi mogla procitati, nekoliko je izdavaca, ukljucujuci Penguin i Harrper Collins, odbilo rukopis Harryja Pottera i Kamena mudraca. Richard Harris prihvatio je ulogu Dumbledora u prva dva filma nakon što mu je njegova 11-godišnja unuka zaprijetila da, ne prihvati li ponudu nikada više nece pricati s njim.

11.
Harry Potter, Daniel Radcliffe i J.K Rowling slave rodendan u srpnju!

12.
Želeci saznati više o glumcima koji glume glavna tri lika, Alfonso Cuaron zamolio je troje mladih da napišu kratak sastavak koji bi odražavao nacin razmišljanja lika kojeg glume. Daniel Radcliffe napisao je sastavak dug jednu stranicu, Emma Watson predala je 11 stranica teksta, Rupert Grint nije napisao ništa, tvrdeci kako bi se upravo tako ponio Ron.

13.
Inspiriran Harryjevim plaštom nevidljivosti, jedan profesor na sveucilištu u Tokyju izmio je svoj carobni plašt. Carolija njegovog proizvoda stvorena je pomocu vizira koji proicira slike objekata koji se nalaze iza onoga tko nosi plašt, cineci uslijed togaosobu nevidljivom.

14.
Jedan od najpopularnijih slatkiša u carobnjackom svijetu, grah sveokusnjak, sada imaju priliku okusiti i bezjaci. Kompanija Jelly Belly Candy sa sjedištem u SAD, na tržište je plasirala kutije tog slatkiša koji dolazi u okusima puslica, špinata, zemlje i šmrklja!

15.
Njemacki ljubitelji Harryja Pottera toliko su željno ocekivali izdavanje romana Harry Potter i Plameni pehar, da su u meduvremenu sami preveli knjigu. Preko 1000 fanova medu sobom je podlijelilo ulomke romana te su na odredenu internet stranicu poslali svoje prijevode dogovorivši se pritom kako ce ulomke koje su preveli drugi procitati tek pošto dovrše prevodenje svoga ulomka. Carlsen, izdavac odgovoran za službeni prijevod zahtjevao je da se ta internetska stranica zabrani. No, fanove to nije obeshrabrilo, pa su se poslužili istom taktikom da prevedu roman Harry Potter i Red feniksa.

16.
Za snimanje vecine kadrova u kojima se prikazuje Hogwarts, iskorištena je Katedrala u Durkhamu, scene poduke u letenju iz Harryja Pottera i Kamena mudraca snimljene su u dvorcu Alnwicku, a katedrala u Glouchesteru iskorištena je kako bi se snimili prizori koji se dogadaju na otvorenom. Za Kucu na broju 4 u Kalininom prilazu poslužio je Martin`s Heron u Bracknellu. Scene koje se odigravaju u unutrašnjosti Gringottske banke snimljene su u Berkshireu i Australskom visokom povjerenstvu u Londonu. Peron broj cetiri londonskog kolodvora King`s Cross odglumio je peron 9 i ľ, dok je prikaz cijelog kolodvora snimljen u St. Pancrasu.

17.
Latinska izreka na grbu Hogwartsa znaci «Nikada ne škakljaj zmaja dok spava». Smatra se kako je J.K Rowling prilagodila frazu «Ne diraj lava dok spava».

18.
U tjednima koji su prethodili izdavanju Harryja Pottera i Princa mješane krvi web stranica www.tesco.com izvjestila je kako se svake 53 sekunde naruci po jedan primjerak romana. Na dan kada je roman stigao u trgovine prodano je 400 000 primjeraka. Bookscan je objavio kako je u prvih 24 sata u V. Britaniji prodano 2,01 milijuna primjeraka, dok je na americkom tržišu prodano 6,9 primjeraka.

19.
Rupert Grint dobio je ulogu Rona nakon što je izveo rap skladbu – sasvim u suprotnosti s svime što su ucinili ostali, nadobudno citajuci ulomke romana.


...neke godine i datumi bitni za HP knjige...

1845. Rođen Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
1925. (4. listopada) Rođena Minerva McGonagall
1926. Rođen Tom Marvolo Riddle (Voldemort)
1929. (6. prosinca) Rođen Rubeus Hagrid
1937. (1. rujna) Tom M. Riddle započinje školovanje u Hogwartsu
1943. Odaja Tajni otvorena prvi put
1943. (lipanj) Umrla Myrtla, (13. lipnja) Rubeus Hagrid isključen iz škole
1944. (kolovoz) Ubijeni Tom Riddle Sr. i njegovi roditelji u njihovoj kući u Little Hangletonu
1945. Tom M. Riddle završava školovanje u Hogwartsu
1945. Dumbledore porazio Grindelwalda
1950-tih, Rođeni Molly (Prewett) (30. listopada) i Arthur Weasley
1954. Rođen Lucius Malfoy
1959. (oko) Rođeni James Potter, Lily Evans, Severus Snape, Sirius Black, Remus Lupin, Peter Pettigrew
1970. Voldemort stupa na scenu
1970.-1978. James Potter, Lily Evans, Severus Snape, Sirius Black, Remus Lupin, Peter Pettigrew pohadjaju Hogwarts; osnutak Reda Feniksa
1971. Rodjen Bill Weasley
1973. (12. prosinca) Rođen Charlie Weasley
1976. (22. kolovoza) Rođen Percy Weasley
1978. (1. travnja) Rođeni Fred i George Weasley
1980. Prvo proročanstvo profesorice Trelawney
1980. (1. ozujka) Rođen Ronald Weasley
1980. (31. srpnja) Rođen Harry James Potter
1980. (19. rujna) Rođena Hermiona Granger
1981. (11. kolovoza) Rođena Ginny Weasley
1981. (31. listopada) Ubijeni James i Lily Potter, razorena njihova kuća u Godric's Hollowu, Voldemort poražen
1981. (1. studenoga) Dumbledore ostavlja Harryja kod Dursleyevih, (počinje prva knjiga!)
1981. (studeni) Dvoboj Siriusa i Pettigrewa, Sirius Black odveden u Azkaban
1991. (1. rujna) Harry upisuje prvu godinu Hogwartsa
1992. (1. rujna) Harry upisuje drugu godinu Hogwartsa
1992. (31. listopada) Odaja tajni otvorena drugi put
1993. (lipanj) Harry ubija basiliska
1993. (kolovoz) Sirius Black bježi iz Azkabana
1993. (1. rujna) Harry upisuje treću godinu Hogwartsa
1994. (proljeae) Drugo proročanstvo profesorice Trelawney
1994. (ljeto) Ubijena Bertha Jorkins
1994. (18. kolovoza) Ubijen Frank Bryce
1994. (24. kolovoza) Finale Svjetskog prvenstva u Metloboju
1994. (1. rujna) Harry upisuje četvrtu godinu Hogwartsa
1994./95. U Hogwartsu održan Tromagijski Turnir
1995. (svibanj) Ubijen Bartemius Crouch Sr.
1995. (24. lipnja) Povratak Voldemorta, pogiba Cedric Diggory
1995. (12. kolovoza) Harryjevo disciplinsko saslušanje u Ministarstvu Magije
1995. (1. rujna) Harry upisuje petu godinu Hogwartsa
1996. (sijecanj) Umoren Broderick Bode
1996. (lipanj) Borba u Ministarstvu Magije, pogiba Sirius Black, dvoboj Dumbledorea i Voldemorta; početak novoga rata



za kraj...

Čarolije

Reparo: popravlja stvari
Accio: privlači objekte
Lumos: svijetlo
Delertius: čarolija za nestanak stvari
Nox: zaustavlja Lumos
Stupefy: okamenjivanje - ukočenost
Priori Incanto: pokazuje čarolije napravljene na zidu ili nekoj drugoj podlozi
Expelliarmus: razoružavanje
Alohomora: otvara brave i vrata
Riddikulus: čarolija smijeha
Expecto Patronum: stvara patronausa koji odbija dementore
Wingardium Leviosa: omogućuje objektima da lete
Obliviate: briše pamćenje
Avada Kedavra: ubojita kletva
Crucio: kletva za mučenje
Imperio: daje moć upravljanja nećime
Sonorus: pojačava glas(glasonća)
Quietus: zaustavlja Sonorus
Furnunculus: stvara gnojne mjehure na koži
Ennervate: zaustavlja okamenjivanje - ukočenost
Incendio: izaziva vatru
Engorgio: povećava nešto
Reducio: zaustavlja Engorgio
Reducto: razara objekte
Impedimenta: usporava nešto
Diffindo: razdjeljuje nešto
Orchideous: tjera cvijeće da cvijeta iz zida
Locomotor Mortis: spaja noge
Petrificus Totalus: potpuno zamotava, tj. veže nekoga
Mobilicorpus: tjera nevidljivo uže da nekoga zaveže
Densaugeo: čarolija za rast zubi
Tarantallegra: tjera nekoga da pleše
Aparecium: otkriva nevidljivu tintu
Mobilarbus: povećava šarm neke osobe
Rictusempra: štipa stomak
Finite Incantatem: zaustavlja čarolije
Waddiwasi: pravi rupe i jame
Point Me: pokazuje pravi smjer na putu


za ostale informaciji posjetite site http://www.hpcro.net ili jednostavno kliknite ovdje

troje glavnih glumaca
/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

hogwarts
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

gryffindor
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

hufflepuff
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

ravenclaw
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

slytherin
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



| say whatever (13) | Printaj | ...moj prvi dan...i harry potter... |

nedjelja, 03.09.2006.

...došlo je vrijeme da upoznam drugu stranu svog savršenog života...

...evo, došao je i taj dan...zadnji dan ovih dugih ljetnih praznika...nažalost, moram priznati da mi je drago...jedva sam čekala da prođe ovaj dosadni period između osnovne i srednje škole...sutra počinjem s novim životom...počinjem s novim dijelom svog života...nove face, nove avanture...da, neki se neće složiti s mojim razmišljanjem o tome, no kao što je i svrha svega ovoga, ja sam iznjela svoje mišljenje...ako netko ima šta za raći, za to služe komentari...no da nastavim...dosad znam da sam 1.a i znam većinu ljudi u svom razredu...ne znam da li je to pozitivno ili ne, ali znam da ne znam s kim ću sjedit...što u stvari nije ni važno...evo, da napokon kažem nešto pametno...ne mogu vjerovati da su tako brzo prošle 8 godina mog školovanja u osnovnoj školi...tako je brzo prošlo vrijeme u kojem sam bila s osobama za koje mi ne bi bilo teško ništa napravit...prolo je vrijeme koje je bilo glavno obilježje mog života...sad više nisam ona curica koja je slušala sve što joj mama kaže...više nisam ono dijete koje je uvijek tražilo odgovor na pitanje ZAŠTO... sad sam djevojka koja napokon mora sama donositi neke važne odluke...postala sam djevojka koja je shvatila da svako ZAŠTO ima svoje ZATO koje je ponekad jako teško prihvatiti...no znam da sam još uvijek curica koja traga za onime što će ju obilježit...traga za svojom savršenom ljubavi i za onime što će uvijek ostati nepoznanice...bit njenog postojanja...ponekad se toliko udubim u razmišljanje o ljubavi ili o samoj sebi da pređem sve mjere i samo se odjednom počinjem odricati svega onoga što mi je prije bilo život...košarke...ponekad mi dođe da odustanem od jedine stvari u mom životu gdje me nitko ne pita tko sam i kako mi se zvu roditelji...za košarku sam ja DORA i to nitko ne može promjeniti...znam da postoje stvari u životu koje su bitnije od sporta poput obitelji, no sve se to čini tako savršnim da nitko ne želi pogledati u oči sve probleme...no ponekad se sve čini tako crnim da ne želimo naći bilo što dobro u tome svemu...možda su to samo sitnice koje muče i druge osim mene, no možda pitanje obitelji ipak treba ostaviti neodgovoreno...neka svatko traži odgovor koji njemu paše...odgovor koji on želi...no kako bilo da bilo, znam da će se od sutrašnjeg dana moj život promjeniti, možda ne skroz ali hoće...

nemam više što za reći...kissss svima koji su to zaslužili i do sljedećeg pisanja...

pozz od Dore...



| say whatever (2) | Printaj | ...došlo je vrijeme da upoznam drugu stranu svog savršenog života... |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.