<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Design:x[*Sk8er G!rL*]x
    Bascode:BlogSkins

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    LiL Dyle.

    --------------------------

    Dora.
    Virovitica.
    12 godina.
    Dramska.
    Mega.<3. BF
    Psihodelični rock =)
    Volim kopirat.=)
    Mrzim cajke!
    Obožavama šoping <3


    --------------------------

    Image and video hosting by TinyPic

    --------------------------


    Icq, msn i F.Book

    --------------------------

    Icq-
    Ova'k njega koristim rijetko.
    Neprimam nepoznate ljud'e.

    --------------------------


    Msn-
    Non'top sam na njemu.
    Njega o'božavam.
    Isto nepramam nepoznate.

    --------------------------

    F.Book-
    Uuu. Dan i noć sam tu.
    Primam samo cure.
    Dečke ne jel mogu bit pedofi...


    --------------------------

    Image and video hosting by TinyPic

    --------------------------

    Linkići.

    --------------------------

    Mega.
    Nona.
    Goga.
    Ana.
    Valle

    --------------------------

    Image and video hosting by TinyPic

    --------------------------

    Stranice koje koristim.

    --------------------------


    Benneton.
    Terranova.
    Tally Weijl.
    New Yorker.
    Urban Republic.

    --------------------------

    Image and video hosting by TinyPic


    --------------------------







    utorak, 30.06.2009.
    Napokon da i ja napišem novi post!

    Ei ljudeki moi.
    Di ste mi? Ja nakon dugog vremena pišem post. :DD
    Nisam imala vremena zbog škole -.-'.A'l falla bogu sve je ok^^.
    Danas ja i Nelica išle po svjedođbe. Prošla s 5. Imala dvije 4.
    Al nea veze. Ja sam zadovoljna. Moram vam se pohvalit da
    sam dobila nokte. Mislim napravila mi manikerka. :DDDDD
    Nz šta da vam još pišem. Ajd idem. Puffaaa

    Ančica,Nela,Nona i Ivona. i Mega<3<3<3<3




    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.