srijeda, 28.06.2006.

here I am..once again...

..kako naslov kaže...upravo sam se bacila u blagi bed...nedostaju mi moji frendovi iz razreda...bratići koji su u Rovinju od nedjelje...i još jedna ne važna osoba...
jučer sam bila na moru na plaži poslije bijelih stijena...išla sam sa ekipom iz stare ulice...
do tamo smo hodali i crknula sam za natrag..pri tome su me još i japanke nažuljale tako da ću od sada pješice na more u martama...ful sam zabrinuta zbog dvije osobe ( ne tiče se njihova zdravljasmijeh)...neam pojma što me sad uhvatilo...malo mi je dosadno bez nogometa jer imaju dva dana predaha na svjetskom...nije mi važno tko pobijedi samo da nisu Brazilci (stvarno su odlični, ali ne bi bilo fora da opet pobjede... pa već su pet puta bili svjetski prvaci...ali opet: FENOMENALNI SU!!...) i Njemci ( isto su dobri, ali Njemci mi baš i ne pašu nekako..don't know why...)

došlo mi je da čitam malo knjige pa sam u četiri dana pročitala knjigu od Meg Cabot - Princezini Dnevnici: Odjednom princeza...neam pojam šta da sad čitam...morat ću do gradske knjižnice...sutra budem najvjerojatnije išla na more...tamo negdje oko dva..

...jedna osoba mi taako ide na živce jer mi laže, a pravi se da sam toj osobi jaaaakoo dobra frendica i pri tome misli da ja ništa ne kužim...ali imam ja ptičice koje sve čuju...

ne mogu vjerovati da sam se zbog gluposti sad rastužila...u biti i ne znam razlog mojoj tuzi...samo se osjećam čudno, jako čudno...nema pojma ni tko mi se više sviđa tko ne...jedva čekam podjelu da vidim frendove....da mi daju koji savjet po mogućnosti...premda će kad im ispričam nešto reći :'' daj Andrea glupa si..odi spavat!!''...očito da ni ja ne gledam kroz '' plave naočale'' nego ''smeđe'' ( ta boja mi se ne sviđa baš previše)...

...možda će mi biti bolje kad se na spavam ipak je sada 00:23 sata...laku noć...pUSa...

P.S. Pozdravljam sve svoje frendove iz razreda ( sva 33 učenika), Paolu, Lindu, keku, Marinu x2, teU, maRIU, PAMelu, ....u biti sve koji me poznaju...ki$$ich...

- 23:59 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a je sad...kakav bude bio....dosadan?...zabavan?...vidi pa reci...ki$$...


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter




svaštara

O Meni:
Za ime još nisam porazmislila....ali....imam 15 god, i idem u srednju školu i mrzim ju.....plava kosa, plabve oči, noge do poda, dva oka, dvije ruke,....moj efrendice bi o meni rekele da sam zabavna, iskrena, perverzna( nenormalno, bolesno pervezna, moram pod hitno na liječenje - kaže Kani, moja frendica iz razreda)....obožavam filmove nemam najdražeg ali imam najdraže kao: titanic, kuća na stijeni, star wars, van helsing, underworld, .... a od glazbe slušam apsolutno sve....gunse, simple plan, green day, black eyed pease, PCD, .... obožavam Jessea Metcalfa - vrtlar iz Kućanica, njega bih bilo kad i bilo gdje....ak se sjetim još nečeg...budem napisala...!!!!....pUSa....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Još o meni:
Za ime sam razmislila i zovem se Andrea i živim u Rijeci...Volim pisati pjesme....imam ih jako puno...a mojoj frendici se svidjela posebno jedna....pa me zamolila da ju stavim na blog....pa evo...(upozorenje! pjesma je jako glupa)...

E, napokon odustajem od vas jer vi ste pain in the ass! Dosta mi je suza i tihe patnje, saznala sam da ste sranje! Vi dečki prave ste svinje i ponosite se time! Sada vi trčite oko mene, jer ja ne želim više trošiti svoje vrijeme!!.....
href="http://www.bigoo.ws">MySpace Layouts

MySpace Layouts