četvrtak, 08.06.2006.

....ipak neću otići...

evo ovih dana sam se smirila i bolje mi je...u utorak sam pričala sa sestričinom i sad smo ock....rekla sam joj da mi je svejedno ako budu skupa...i u biti da ću biti ''jako radosan''...smijeh...sad sam na računalstvu i molim boga da imam dva iz fizike...treći i četvti sat mi je fizika...učila sam, ali neam pojma dal sam naučila...ako odem na poravni idem ča iz medicinske škole premda ne bih zbog ljudiju iz razreda, a otišla bih zbog dvoličnih profesora, čast pojedincima....jučer me je užasno zezao moj komp...predala sam za carnet...dobila pismo natrag...ali ja to neam pojma namjestiti...odustala sam nakon pol sata živciranja i vratila se starom passwordu i user nameu...i opet me nije htio spojiti...ja sam poukla puknucu...joj jedva čekam da škola završi i da svaki dan budem na moru 0-24...još samo 7 dana do kraja škole sa vikendom, a bez još 5....juhu...(bez peršina molim...hehehe)...smijeh...evo sad nam profesor i profesorica zaključuju ocjene...imat ću tri iz računalstva...e i obnovila sam svoje pjesme na mp3 i imam nače i strane....još nije gotovo jer moram skinuti s neta neke pjesme pa onda ću uživtati...no budemo se čuli još drugi put....puseko...cmokich...mahwave

- 13:20 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

a je sad...kakav bude bio....dosadan?...zabavan?...vidi pa reci...ki$$...


Free Web Site Counter
Free Web Site Counter




svaštara

O Meni:
Za ime još nisam porazmislila....ali....imam 15 god, i idem u srednju školu i mrzim ju.....plava kosa, plabve oči, noge do poda, dva oka, dvije ruke,....moj efrendice bi o meni rekele da sam zabavna, iskrena, perverzna( nenormalno, bolesno pervezna, moram pod hitno na liječenje - kaže Kani, moja frendica iz razreda)....obožavam filmove nemam najdražeg ali imam najdraže kao: titanic, kuća na stijeni, star wars, van helsing, underworld, .... a od glazbe slušam apsolutno sve....gunse, simple plan, green day, black eyed pease, PCD, .... obožavam Jessea Metcalfa - vrtlar iz Kućanica, njega bih bilo kad i bilo gdje....ak se sjetim još nečeg...budem napisala...!!!!....pUSa....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



Još o meni:
Za ime sam razmislila i zovem se Andrea i živim u Rijeci...Volim pisati pjesme....imam ih jako puno...a mojoj frendici se svidjela posebno jedna....pa me zamolila da ju stavim na blog....pa evo...(upozorenje! pjesma je jako glupa)...

E, napokon odustajem od vas jer vi ste pain in the ass! Dosta mi je suza i tihe patnje, saznala sam da ste sranje! Vi dečki prave ste svinje i ponosite se time! Sada vi trčite oko mene, jer ja ne želim više trošiti svoje vrijeme!!.....
href="http://www.bigoo.ws">MySpace Layouts

MySpace Layouts