srijeda, 25.03.2009.

postek

wave
..kao prvo.Tika sretan ti rođendan...pusa sretan
...tika je sad velika curica, ma da ona veli da nije..
ali je..smijeh

| 21:43 | Komentari (6) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 23.03.2009.

lost and found

mislim da cu odustat...vise nema smisla , mozda ima ali...nemogu vise..time will show if i was wrong.
prisiljen da razmisljam svatio sam sve,nisam rođen da budem heroj....

In this river all shall fade to black
In this river ain't no coming back
In this river all shall fade to black
Ain't no coming back

i kaj da ja sad radim?!
dont know..

| 08:39 | Komentari (2) | Isprintaj | #

nedjelja, 22.03.2009.

....time of despair...

potrudil sam se al nejde...neznam ja pisat dugacke i pametne tekstove..ali pokusavam,mozda jednog dana i uspijem napisat nkj ....

Sunshine of your love
blow my mind
thought about you
breaks my heart...

falis mi....tuzan

| 21:57 | Komentari (6) | Isprintaj | #

subota, 21.03.2009.

.......

Lord, I Question Whether I've had my fill
Lord, I Question whether I can take much more
you may laugh as I lay here bleeding
no more afters or befores

Some day you'll know just how I feel
you left me there twice before
Some day you'll know just how it feels
shattered, cast aside, stripped of your pride

| 09:42 | Komentari (5) | Isprintaj | #

some day you'll know just how I feel ....

Love is killin me,killin me softly...
she rock me like a hurricane..
and i fall to the ashes...
but from the ashes new life will rise..

| 09:33 | Komentari (1) | Isprintaj | #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.