shit of a day..

srijeda , 26.01.2022.


Naručite svoje Elegant onyx sunčane naočale!


Nemojte naručiti ako vidite ovaj oglas, nemojte , bez obzira na Hrvatski Leskovc.......dakle nije Kina, kupite u DM ili Milera za manje novaca jer ove tzv kataloške prodaje su najobičnija prevara iz nekoliko razloga .

Sama sam kriva jer sam mislila, da je logično ako nešto naručiš to i dobiješ.

Ali, ne lezi vraže !

Dobila sam na kućnu adresu, plaćanje pouzećem dvoje naočala ali ne s ove priložene slike s reklame nego nešto sasvim drugom.
I jutros zovem jedan broj s maila a automat kaže--------------broj nije prepoznat.

Zovem Hrvatski Leskovac 072...itd , čekam desetak minuta ----svi operateri zauzeti.

Odem na facebook na njihovu stranicu i napišu mi svoju mail adresu koja----------nje prepoznata , znači, mail nije otišao.


Volim lijepe naočale, to mi je baš neki fetiš , kupujem i plaćam , ali da me ovako tretiraju kao budalu ( aloooooo) da kupim jedno a dobijem drugo , e, pa to je ispod razine tolerancije i pristojnosti

Novo u ponudi!Elegant onyx sunčane naočale

Ovo ljeto izgledajte super hot – Nosite Elegant onyx sunčane naočale i očarajte sve oko sebe!


Elegant onyx Eyewear za elegantan osjećaj!



NE nasjedajte na ovu reklamu : ne očekujte ni objašnjenje s druge strane......The big shitt

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.