crvenim gležnjačama ..hrabro dalje

četvrtak , 02.12.2021.




ovo sada je već danas
samo sam ja od jučer ista, na istom mjestu i ono što je danas
počet će budjenjem...ne može ionako prije
a sutra, poslije ovoga sada koje spada već u danas
sutra će biti petak

kažu, kišit će i bit će burno
pa prekosutra, ili treći dan poslije jučer
otići treba do Spara i kupiti norveški bakalar
ne zato što je skuplji pa bolji
( kupi skupo ako ne znaš što je dobro )
nego, da ne prevrćem u duguljastoj plastičnoj kadici tri puna dana
k'o moja mater isušeni, skvrčeni bakalar i mijenjam mu vodu dva puta dnevno
toliko moje muke ne zaslužuje

a kad Nedjelja hladna i kišna dodje
promijeniti ću posteljinu , natrpati u veš-mašinu
gledati Stankovića Nedjeljom U2
dignit noge na stolić , buljiti u Brač , zapalit cigaretu na tarci neka je hladno
jer, ne miritam da mi se prigovara o raku pluća i koroni kad se zna
da korona manje napada pušače i one koji imaju mačke u stanu.

Peti dan će biti Ponedjeljak
i ja ću hrabro zakoračiti svojim crvenim gležnjačama
u.......novi......dan



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.