Jučer kuha( la ) Ana

srijeda , 24.11.2021.



Kad god kuham brudet ili brujet sitim se, moram priznati , sitim se @Kuposovih
kuharskih egzibicija a posebno šalše od poma..
Kad je riječ o šalši pročitala sam, a nisam provala , da valja dodati mrvu vodke ( virovali ili ne ) po receptu Lidije Bastijanich i tu šalšu kuvati barem puna 3 sata, naravski, ne zaboraviti na nju da ne poprimi boju @Kupusove šalše.

Ali vratimo se na brudet : opet ću ponoviti staro pravilo, da brudet mora imati najmanje 10 dijelova da bi bio pravi...Znači, broji se sve osim teče u kojoj se kuva


ovaj moj je od trlja od kamena, grdobine i jedne lignje uz ostalo što dolazi a prišlo je broj 10!


pura ka pura,ali sa žlicom maslinova ulja , okrenuta naopako da lipo fugura i reže se na trokute ka torta


i na zadnju mala štruca ( ovo radi sebe pečem jedan put sedmično ) kruh bez glutena mješano pirovo i kukuruzno brašno, važno je da se ne misi rukama nego samo drvenom žlicom i ispadne uvik dobro ....Sutra ću heljdino da malo razbijem jednoličnost


Intanto, slike s s mobitela, u kužini bez kerefeka i ne mogu se mirit s vještijim od sebe , ali tako je kako je, da ne mislite da me okupiraju samo Bukowski i SAE a najvažnije mi je , da @kupus ne misli da je bolji od mene.

Sretan imendana danas svima KATAMA KATARINAMA, KATICAMA, KATJAMA , KAĆAMA i ostalim izvedenicama kojih se sad ne mogu sjetiti

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.