BAŠ OVAKO

srijeda , 20.10.2021.

.........piše povratnica, vlasnica bivših 9 blogova , sada s novim nikom


AnaBully je zlostavljačica, ima me na zubu otkako su moji postovi počeli malo više odskakati, i od tada ne prestaje i ne pušta me na miru. Ja sam svojevremeno čak tražila da joj se dodijeli i cool lista, pa i top... ne bi li me tako ostavila na miru :)))
Zavist i narcisoidnost u onoj mjeri koju ona posjeduje je toksična, i teško da može ne dotaknuti onoga na koga se namjeri.
Šteta... valjda bi mi bilo lakše da uvažavam onu - li si s nama, ili si protiv nas :)


njeni postovi su " odskakali" ?
jesu : kuhanjem, mačkom Zlajom, Patkom , skupljanjem jaja u kokošinjcu.......kolačima..

jesu....odskakali su od svega i od svih : neki su padali u nesvijest ili doživjeli orgazam nad slikama kolača, a eto, ja nisam.......

dobra si u svojim poslovima velika @V ali nisi najbolja : ona, koja je najbolja već mjesecima ne izlaže svoje fotografije ( Nisa )

Smeta te da sam TOP bloger ?

Potrudi se "nova ti" s jednim blogom , s manje ljubomornih ispada , traženja sažaljenja kod obožavatelja kolača i mačaka , i budi ono što jesi u životu - ne pridaji sebi značaj kojega nemaš, niti ćeš ga ikad imati ovakvim ponašanjem

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.