jedna od velikih

nedjelja , 26.09.2021.


Ja ću te oteti,


Marina Cvetajeva




Ja ću te oteti, od svih zemalja, od svih nebesa
Zato što mi je šuma - koljevka, a grob - grm potkresan
Zato što po zemlji na jednoj nozi šećem
Zato što o tebi pjevam - kako nitko neće
Ja ću te oteti od svih vremena i noći svih
Od svih zlatnih zastava, od mećava svih
Ključeve ću baciti, pse otjerati sa trijema
Zato što sam u noći vjernija od psa vjerna

Ja ću te oteti od svih žena - što da uvijam? -
Nećeš biti ničiji muž, ni ja žena ničija
I u posljednjem trenu, uzeću te - ne pričaj! -
Od onog s kojim Jakov u noći skita
Al dok ti ruke ne skrste na grudima -
O prokletstva! - u tebi još tvoje krvi ima:
Dva tvoja krila u eteru traže lijek
Tebi je svijet - koljevka, a grob - svijet.



Ona duboko grize. Morate počupati njene korijene da bi ste se je otarasili”....rekao je jedan kritičar za njen sveukupni opus, izuzetno buran pjesnički , bračni i ljubavni život
od otmjene aristokratkinje do nevjerojatnog siromaštva i suicida vješanjem.......


Odgovor Marini od S.A.Evina

A kad si Bogu rekla konačno zdravo,
Nisi drhtala ni toga kobnog trena:
„Bože, ne sudi meni, ti nemaš pravo,
Ti, Bože, nisi nikada bio žena!“

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.