blogerska kava, finale

26.02.2021.


nek se zna, kako zagrebački simboli prijateljstva vise na globusiću iznad mog radnog stola

Stara teta je izabrala najlipji grad, najsunčanije vrime i najbolju ekipu koja se mogla
nać na Ovčicama u sunčanom popodnevu četvrtka uz kafić s kavom "to go"
A na suncu svita ka usrid lita, dječice, onih koji su se okupali dok su blogeri stizali

šest šesnih dama i dva sjajna muškića : jednoga sam znala od prije, a drugome nije tribalo predstavljanje : on, naime nosi kapu na frontin i svoj nik na njoj....

Bila sam pegulasta u četvrtak jer u zgradi nije bilo 20 sati struje, a to znači ni kuvanja što je za priču nebitno dok postoje sendviči, ali je bitno, što sam se sa šterikom spremala u banju , što je šterika bila u lavandinu i što je nemoguća misija pinku se piturat za ove koji me čekaju....Mobitel je zvonio doli, ja trčala po skalinama gori doli i ostavila ga na poklopcu zahodske školjke......

Intanto, našli smo se, ali sliku ni jednu nemam ali znam ko ima i čekam da mi je pošalje
Danas, u petak, StaraTeta cili dan po Omišu, do Radmanovih mlinica, do Fortice , sutra do Kliške tvrdjave - sve u dva i po dana, nemrešbilivit ako si normalno čeljade s koliko ljepote će napunit svoju dušu.

@Djeva bajna je bila prva izvjestiteljica, @ona što pije kavu bez mlika druga, i ja, bez mobitela evo zadnja......
Akonto slike, evo jedne od tog dana snimane ujutro da barem znate o kojem se gradu radi ..........dovidova do sljedeće kave , moje dame i dva vrla gospodina


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.