foto izazov koronaški 3

nedjelja , 03.05.2020.

Prvo, malo nereda na polici iznad laptopa...Sve mi je pod "nosom" da ne kažem pred očima i ono što mi treba.....Ne škodi da počnem s neredom u kojem se snalazim : ne spadam u one, koje uljepšavaju ni pijate s jestivinama a ni ovo što je oko mene........



Drugo : gril tava čeka svoje vrijeme za bržole i roštilj kobasice....lipa je za vidit prazna, lipša bi bila puna, ali joj nije vrijeme....Tava čeka


Treće, pored tave na taraci imam sat koji ne broji vrijeme....Nema kazaljke, ne može ga se popraviti, ali, kako obožavam suncokrete stoji zbog mene jer ga na taraci volim držati.I beskorisne stvari i neke ljude ne "bacamo" samo ih sklonimo od očiju onih, koji se čude..........


Četvro, opet suncokreti, ali Zorke Getz-Sever, poklon mojim roditeljima vrhunske slikarice , gotovo preteče naive, 1945.godine


Peto, Vergilije Nevjestić, osobni poklon "Tre solei", savršeni sklad olovke i olove u boji......

I na kraju, miris božanstven, miris Dalmacije - brnistra - koju je moja baba u snopovima topila u moru dok omekša, skidala skuhe niti sa stapke i plela čarape svojim kćerima, a to znači i mojoj mami......Danas je meni brnistra najdraži miris iz kamenjara a i sjećanje na priče iz davnina, iz vreman siromaštva kad nije bilo odabira nego samo snalaženja za preživljavanje.
.

Najzadnje : izvlačimo se pomalo iz čamotinje kućnih izolacija, neradna je nedjelja ,čudna je "prorijedjena misa" u Gospe Fatimske.....ne svidja mi se
ni čuvar na vratima, ni maske na licu.........25 min u atmosferi koja je neizbježna i meni neprihvatljiva......ali, tako je kako je.....

Hvala mailovima : smanjili su moju ljutnju i zbog njih sam shvatila, da je blog mjesto od trivijalnosti do ozbiljnosti samo sebe treba negdje smjestiti....

I zato ovaj post foto izazova, jer je banalan i bez operećenja....

Hvala vam svima

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.