slamanje

utorak , 23.10.2018.





......u fazi sam, da me više ništa posebno ne iznenadjuje pa i ne očekujem ikakva uzbudjenja zbog bilo čega..nisam mislila reći da odustajem, ali neke situacije su dovoljno iritantne pokazujć' mnogo toga jeftinoga koje se, upravo zbog jeftinoće odmah i izgubi.
.......kao da sam bačena u kolopet u koji ne spadam ulazeći u uloge dnevno koje nisu moje i sasvim su krive ..i ja sam kriva dakako jer se ne odupirem infantilizmu oko sebe pa stalno činim neke stvari koje me iznutra lome u svijetu koji čuva svoju nezanimljivost kao svetinju šikare zvane život kojega je, upravo ta šikara prerasla..

......šteta, ako sam i ja dio te površnosti koja je ušla u ljude
sve nas troši , svemu se prepuštamo, ni od čega se ne možemo poštediti.....od svega toga neće biti u konačnici ništa do li poneka nova, urezana bora i vječno pitanje koje sebi postavljamo...........dokle ?


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.