Dolazi li kraj Darwinovoj teoriji evolucije....

26.06.2010., subota

he malo mira, donekle

he he he.... evo nisam opet neko vrime ništa pisao i danas nešto bauljam po netu i odem do svog bloga misleći da se ništa nije komentiralo jer ionako par miseci ništa ne napisah a o pametnosti istog da i ne govorim... jad ti eto vraga opet xiba.... ljepo me zapapri i osječam nekako ljuta ispoda svega tog komentara... i još plus eto i njena prija psiholog koja je ka nezadovoljna životom i na neku foru eto i ja upadoh u tu skupinu USRANIH I NEZADOVOLJNIH ŽIVOTOM.... hm... blog i je tu da bi čak i pizdaka kako to xiba ljepo reče.. iako u nekim momentima dođe trenutak inspiracije pa mi se zaleti i koja suvisla neopterećena priča ili misao....

ali tako je i to mnogo ljudi mnogo čudi i toliko mnogo komentara, zanimljivo mi je da je prije nekoliko miseci ta ista xiba trebala biti ili možda i je srodna duša, koju možda i upoznam jednog dana ali ono zanimljivo je da sam u par miseci od te srodne duše doša do statusa ustrašenog pizdaropisca, te koliko pohvatah i nekakav kvazi psiholog koji je nezadovoljan životom... hm ako smo srodne duše onda ni tebi xibica nije lako... ha ha... evo malo neobično sarkastičnog humora kako na moj tako i na tvoj račun.... drago mi je da si se isto javila....

zadnjih sedam miseci nisam diza glavu od posla ka što sam već spominjao i nekako mi je ta priča odgovarala, jer sam u (iako to mrzim govoriti i biti u takvom stanju) stanju čekanja nekakvog čišćenja i promjene profesionalne karijere. što se svih radova doma tiče sve sam pozavršava ostala mi je još jedna sitnica oko neke sobe i piture ali otežem i sam sebi nabijam nervozu u neku ruku jer nije zgotovljeno, ali kako nemam još rezervacija i neke su otpale zbog opravdanih razloga odugovlačim... i tako iz dana u dan....

poanta sve ove škrabotine je u tome da sam sad nekako u fazi navikavanja na mirnije življenje... i nekako se ne mogu naviknuti na to,imam osjećaj da sam se opako navuka na taj rad... koji je u većini momenata bio kreativan i odgovaralo mi je... sad mi najedanput dolazi neka faza praznine.... ili bolje rečeno praznog hoda.... jer je isto tako sezona krenula i imam još obaveza vezano za goste i sve to skupa ali to su sitni poslići i ne ispunjavaju cijeli dan..... a u isto vrijeme me većvežu za doma i ne mogu na par dana odmagliti u neku promjenu... rado bi se maka i promjenia sredinu bar na par dana neki vikend ili tako nešto... čisto radi promjene okoline i društva.... nekako sam predugo (bar mi se čini) osta na jednom mistu...

što se tiče ovih darwinovih teorije evolucije i nekih mojih razmišljanja vezano za budući razvoj i promjene, nemam još inspiracije.....kao nekog koji je ipak napisa nekakav rad vezan za neka društvena pitanja imam osjećaj da sam još u misaonoj blokadi.....misli se roje i ne prestajem na neki način tražiti neke smjernice odnosno odgovore ili bi bilo bolje reči postavljati pitanja... ali sve je to još uvijek u povojima..... još uvijek je to jedna velika nakupina mnogo misli koje su nepovezane i zapravo još uvijek u misaonoj neodređenosti... moglo bi se reći da još radim naiskopima temelja na kojima će se nadam se početi slagati cigle misaone konstrukcije....

do tad vjerojatno ću još pizdarati (xiba) s vremena na vrijeme...

do daljnjeg

domorodac

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.