dom, kuća, okućnica

četvrtak, 23.04.2009.

Tamo negdje

Osjećam ili ne osjećam, sjećam ili podsjećam neke stare stvari odavno umrle. Ne mogu naći što odavno tražim ili sam već našao, ali kao da nisam. U glavi. Kao pogrešan ključ u pogrešnoj bravi. U nekoj velikoj travi. U šumi. Prašumi. Gdje mrak je najcrnji. Samo glasovi što se čuju i odjekuju lome se na dalekoj pučini. Kao u meni. U veni. Krv što ključa i prži kožu što u ugljen se pretvara. Razara. Kao virus. Ne može stati. Nema lijeka. Nema bijega. Nema pomoći. Mogu vrištati, ali tko će me čuti. Čuješ li????????? Samo samoća i ja. Samo ona i ja. Samo bezdan. Krivi dan. Kriva noć. Možda je negdje, a možda nigdje. U sekundi. U minuti. Nema tijela. Nema kosti. Samo ja. Samo ti. Ili samo ja. Bez tebe. Jer tebe zapravo nema. Uopće ne postojiš. Negdje brojiš. Smiješ se. Pobijedila si. Ma nisi. Ionako gubiš. Ma pobijedila si priznajem. Bježim. Zaboravi sve. Priznajem. Trga me. Al proći će. Volim bacati riječi i riječi vole kad ih bacam. Kad mi bježe kroz prste. Kao zrnaca pijeska razlijevaju se po ovom virtualnom svijetu. I tonu bez dna. Kao kad padam. Za ništa se primam. Sunce na zalazu. I mjesec na izlazu. Al nije važno kad sve prolazi i ništa ne odlazi. Uvijek mi se vrate slike koje želim izbrisati…

- 21:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 21.04.2009.

Uskršnji koncert u Ciboni i naravno...


Thompson




Free Image Hosting

- 20:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.04.2009.

Brmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Eeeeeeeeeee


što volim


miris


kamiooooooooooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
!!!!!!!!!








I mali update:

Zbog Bajsićeve nesigurnosti,

pojavile su se špekulacije

da bi novi ministar turizma mogao

biti Roli Kamionđija. Jedna od prvih inicijativa,

koje bi predstavio u svom akcijskom planu,

za spas turističke sezone, bila bi nabava 205

Kamiona za sladoled, s trostrukim PDV-om,

marke IVECO. Nabavljenim kamionima

izvela bi se besplatna podjela sladoleda

svakom pristiglom strancu, kako bi ih

rashladili u tople ljetne dane. Takvim postupkom,

uvjeren je Roli, privući će se velik broj turista i

u uspjeh akcijskog plana nema sumnje.


- 08:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

petak, 10.04.2009.

Sretan Uskrs!

- 13:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • lamentacije, halucinacije, rekreacije..

Linkovi





  • frontpage hit counter