Memoari plavuše

četvrtak, 14.02.2008.

Red is so not my colour!

This is why we fight all the time!
You just do not get me and my life. If I put work infront of my personal life that does not mean that I don't care.
Look, I have to work a lot and you know that, you work too!

I know I'm cold sometimes, so ....... What I wanted to say is that I'm sorry and when you come back to Croatia I would like to try again.


xxx, but only to u!

Ps hope the meeting goes great

- 15:06 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 05.02.2008.

Moralna dvojba!

Razapeta između zgodnog, ma brišem to, savršenog frajera kojeg sam oduvijek željela i moralnih načela koji se protive večini stvari napisanih u jednim poslovnim novinama.

Investitor ili ja?!

Što je to veza!?
"Davanje valjda" - kaže moja prijateljica. "Zato ti uvijek i nešto zbrljaš." - dodaje sa začuđemin smiješkom. Nešto kao, "bitch" je moje srednje ime, pa zašto bi me to zanimalo. A kapitalizam u koji se upleteš ne pušta baš tako lako, no tračak zdravog razuma još uvijek imam, u očima nisu zeleni simbolići $$$, već siva boja moje šarenice.


Savšen spoj ili jednostavno suprotnosti se privlače?!

Kada na prvom spoju ili drugom zabrazdim u politiku znam da bi seks u ovoj vezi bio odličan, no što kad umijesto te pomisli u grlu mi samo zapne knedla i čekam da se zemlja otvori. No, mislim da dobro postavljena podna izolacija i temelji Hypo centra to ne bi dopustili ili učinil za mene, zato se ja lijepo crvenim kao paradajz, dok frajer casual izbacuje nešto kao : "da ja sam jedan od investitora"!
" Ups, I did it again!". Ne, ne furam se na Miss Spears, već kad netko mora ne ispeć pa reć ili ima brži jezik od pameti, pa pljuje po njegovim poslovima i ljudima koji bi uopće pristali financirati takav projekt, onda je bolje neki put biti glup i neinformiran, tako da do daljnjeg ostavljam poslone i dnevne novine postrance, a večer sigurno neću provesti uz Bagu i "Otvoreno".


xxx, dominica

PS pouka pričice je: držite se onoga što znate, laka za nokte!!!!!

- 09:14 - Komentari (2) - Isprintaj - #