DOMENICO

nedjelja, 28.01.2018.

o gramatici i pravopisu ;)

E sad paz vako...

jema tutekarce nekizih đeloznih blogerica (a borami i muških baba)

oću reć blogera kojizi mi momentalno prigovaradu da ja samo mećen slike..

ono ka.. njanci nić ne pišen.. pa da ja njizi lipo demanteriziran..

ja ću malo o padežin kako me učila baba Mande iz gornjeg sela..

vizi, njizi, ovizi, otizi, ovdalen, otalen, tutekarce i pomoćni glagol NU


Jedini problem u Splitu, more bit ovi pomoćni glagol koji je u međenvrimenu

posta glavni.. al o njemun ćemo drugi put..


Nega, da selo ne izgubi ob'čaj.. ja ću metit i 1 foto (koju san drpija sa enterneta)



P.S. bolje izdat libar, vengo bloger'cu kiss


voli vas vas šempjavi DOMEN'CO belj

- 14:33 - Komentari (45) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

  • DOMENICO u HR


sat