Eduard Pranger

02.05.2022., ponedjeljak

VAŽNI PRIORITETI



- To ti je ona mala o kojoj sam ti pričala neki dan. Jučer se udala.

- Koja mala?

- Pa ona mala čiji je dečko konobar, pričala sam ti.

- Kakav konobar?

Ženica se nagnula preko stola prema meni pružajući mi svoj mobitel. Na njemu sam raspoznao djevojku u vjenčanici i momka u odijelu. Lica nisam skužio jer su bila sitna, a i ekran je bio taman. Ono, baš taman.

- Pa što ne pojačaš ta svjetla na ekranu, niš se ne vidi…

- Štedim bateriju, a i blješti mi onda. Ali nije stvar u bateriji nego u Martini.

- Ovo je Martina?

- Pa da! Što se čudiš sad odjednom?

- Ne poznajem je!

- Pa znam, to mi je od one školske frendice kći.

- A što je ona važna meni?

- A ništa. Dobro. Komunikacija ti je nula. Postal si pravi čudak.

- Al vidiš da pišem. Prekineš me i onda ja moram znati tko jer Martina.

- Dobro, dobro. Ništa. Zaboravi…

- Pa što si sada ljuta, ja bi treblo biti ljut!

- Naravno. S tobom se više o ničemu ne može razgovarati. Postali smo ko dva stranaca.

- Ali pišem, ljubica...

- Pa ti uvijek pišeš!

- A ti si stalno na Fejsu!

- Pa što ću kad tebe nema. Tu si, a nema te!

- A da prestanem pisati ti bi prestala fejsati?

- To nije isto. Mi uopće ne razgovaramo više.

- Al ne možemo razgovarati dok ja pišem…

- Naravno, tvoje pisanje je svetinja.

Pola sata kasnije ulazim u sobu. Ona gleda seriju.

- Čuj, gdje si mi stavila onu košulju, onu bijelu s kratkim rukavima?

- Kakvim rukavima?

- Kratkim.

- Pa imaš ih nekolko…

- Onu bez džepa na prsima.

- A ne znam, tamo je u tvom ormaru negdje…

- Pa tražio sam je, nema je tamo.

- Mora biti, nisi dobro tražio…

- Jesam i nema je!

Okrenula je glavu prema meni, a iz očiju su sijevale munje.


- Jel ti treba baš sada?

- Pa ne, al za sutra ujutro. Znaš da idem na sprovod.

- Pa što me onda ne pustiš još ovo malo, sad će biti gotovo pa ću ti je naći!

- A mislio sam da znaš, samo pitam…

- Uvijek me nađeš nešto pitati dok mi je serija! Jel ti to namjerno ili što?!

Vratio sam se svom laptopu. Što drugo.


Oznake: prioriteti


- 11:45 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2022 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (1)
Travanj 2022 (1)
Siječanj 2022 (2)
Listopad 2021 (3)
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (1)
Listopad 2020 (1)
Rujan 2020 (1)
Ožujak 2015 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

_______________________

Kontakt: pranger@net.hr
_______________________

Creative Commons License