svašta pomalo

DDainty
OOld
MMasculine
AAstounding
GGrungy
OOdd
JJudicial

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



Koje pijesme slusate?
Cajke
Rok
Pop
Rep
  
pollcode.com free polls






Linkin Park - Numb...




1,68.mp3




Shorty - 02 - Moj ...





Croatia - E.N.I. -...




Trpaj.mp3




connect - ako umre...


The WeatherPixie

Osijek


The WeatherPixie

Zadar

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on/off

by:

SVE FREE ZA BLOG!

Opis bloga

OOdd
SSensitive
IIndustrious
JJolly
EEccentric
KKind

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





My Live Visit Counter





Sve o meni

Ime:Domagoj
Prezime.Ako niko nepiše pa zaš bi ja.
Najviše volim:Vaterpolo,nogomet,druženje s prijateljima.
Najviše mrzim:dosadne ljude
Naj.frend:Filip
Treniram:Vaterpolo
Slušam : svašta po malo!!!




Image and video hosting by TinyPic

>
Create your own Lava Lamp






Web Counter
Web Counter




Koje spotove da stavljam?
Rep
Pop
Rock
Narodne
Bilo koje
Nista od navedenog
pollcode.com free polls

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr













subota, 26.07.2008.

YOOOO

Ej ljudi ewo mene napokon želim borit frekord al mi nejde cilj mi je svaki dan napisat bar post al koliko vidite nejde mi baš nešto al nema veze koliko vam pišem ovo je i super spram prošlog mjeseca onda niam mogao pista jer nisam mogao na komp al nema veze sad mogu pa vam pišem postove ajd mi komajte bok



| KLIK (2) | .. | ... |

srijeda, 16.07.2008.

Ewoooooooooooo

Ej ljudi ja sam jako nesretan zato što ja ljepo pišem postowe a wi meni ne komate zato eto tako mali postić bok



| KLIK (0) | .. | ... |

nedjelja, 13.07.2008.

Ewoo malo promjena!!

Ljudi nakon onih silnih dizajnova na kraju sam shvatio da su bili bezveze a mučio sam se 2 dana da ih nađem vratio sam se onome što najviše volim autima i vaterpolu tako da pošto nema dizajn s vaterpolo igračima ili nekim logom prešao sam na aute a ako tko dođe posjetiti i zna napraviti dizajn ja bi ga molio da mi napravi dizaj s ogom kluba koji je ispod na blogu unaprijed hvala.



| KLIK (0) | .. | ... |

petak, 11.07.2008.

ejjjjjj

Neznam što da wam napišem društwo stoga mislim da če i ovih dva ili trri reda bit dovoljna zaanas jer mi se stvarno wiše neda pisat ajd pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



| KLIK (1) | .. | ... |

Ejjjjj!!!!!!

Ewo malo da se javim sutra idem frendu na rođendan i ovim putem mu čestitam nadam se da če sve biti Ok!! a super je zato što je organizirao rođendan u igraonici bok!!!!!!



| KLIK (0) | .. | ... |

utorak, 08.07.2008.

Uređivanje

Ewo ljudi malo uređujem blog pa ako imate šta da nadodate ostawite mi u komentarima a ako je sve ok isto mi recite tako da znam kakav mi je blg sada malo noviji eto to je to za danas!



| KLIK (0) | .. | ... |

ponedjeljak, 07.07.2008.

NEEEEEEEEE!!!

Ljudi mi u ZG izgubili ali moj trener je jako zadovoljan i kaže da smo mogli ih dobiti ali izgubili smo s 4 gola razlike a nema veze jer čemo igrati uzvratni susret u Osijeku a tu čemo ih dobiti ništa moramo ih dobiti i sretno nama!



| KLIK (1) | .. | ... |

petak, 04.07.2008.

Ejjjj ewoo me!!!

Ejjj ewo me!!! Nakon onog jučer što mi se nije dalo pisati post htio sam pitati jer neko zna kako napraviti dizajn plizz ako neko zna

ostavi kako u komentarima!!!



| KLIK (0) | .. | ... |

četvrtak, 03.07.2008.

BeZ NaSlOvA

EvO Me!!!! Da VaM OdMaH nEšTo KaŽeM DaNas Je Moj srEtAn DaN zAtO Što SaM zabIo 6 GoLoVa.
I zato što u nedjelju idem za Zg. na majstoricu protiv ZPK ako ih dobiemo ulazimo među 8 naj. ekipa u HR.
I to je to od mene za danas ajd pa pa!!

ps.Navijajte za Vk-Kruna Osijek u nedjelju da h dobiemo.



| KLIK (3) | .. | ... |

utorak, 01.07.2008.

Napokon

Ewooo meee!!!
Nakon dugog vremena i ja pišem novi post a nisam mogao zato što mi nisam mogao na komp.Pa vam ewo pišem post a i stigao s priprema waterpolo a možete i viditi moju klubsku stranicu na www.vk kruna osijek.com i to je to več me bole ruke od pisanja pa ajd pa pa



| KLIK (0) | .. | ... |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

cool myspace layouts

cool myspace layouts