petak, 10.10.2008. ♥

♥ Dizajn, film festival i Dora

Zdravo svima!
Znam da nisam jako dugo pisala i žao mi je zbog toga, potrudit ću se da to nadoknadim ovim postom. <3 Kao što vidite imam novi dizajn, nadam se da vam se sviđa i obavezno ga komentirajte.
Što se tiče novosti, možda jeste a možda i niste vidjeli video na mom facebooku koji se zove 4.C is ready for the good times koji sam ja napravila o svom razredu. Ispalo je da je netko iz škole pokazao taj video profesoru iz umjetnosti koji ga je proslijedio cijeloj školi i šalje ga na Amaterski Filmski Festival. :P
Pjesma koju ću snimati za ovogodišnji natječaj se zove Dosvidanya iako još nije potvrđeno, sljedeći tjedan ću vam znati točno reći. <3 Jaaaako sam uzbuđena oko nove pjesme i jedva čekam da je čujete!
Toliko za sada od mene, komentirajte, budite lijepi i veseli kao i do sada.
Veliki ljubac za vas svih! <3 <3 <3

♥ 12:43 ♥ komentari (10) ♥ printDizajn, film festival i Dora

<< Arhiva >>